ortaklık

1K 46 8
                                    


Şarkı _ sweather weater. Aşık olduğum şarkı.

Son defa kitap kapağımı değiştirdim.

Selam arkadaşlar ve keyifli okumalar dilerim.

(&)

" Nereye sürmem gerekiyor? " Diye sordum bakışlarımı akıp giden yoldan ayırmadan. Orta bir hızla arabaları solayarak ilerlerken, çok az gaza bastım.

" Sakin bir yer olsun. Aynı zamanda bizi tanımayan ve dikkat çekmeyeceğimiz bir yer. " Diyen Pınar'ın sıkıntılı sesini duydum.
" Bildiğim sessiz bir yer var. Oraya sür. Ormanlık bir alan. Kimse olmaz. İnsan içine çıkamıyorum. "

" Şu sosyal medyada dönen haberler nedeniyle mi ?" Diye sordum alayla gülerken. Göz ucuyla bakışlarım kendisini bulduğunda, ters ters baktığını gördüm. Önüme döndüm. " Üzüldüm senin adına. Sosyal medya da bu tür konularla anılmak falan çok zor olmalı. Biliyorum zaten de benimki iftiraydı ve kendimi aklayabildim ama senin öyle bir durumunda yok. Gerçekten haberlerde ki gibi bir karektersin. "

" Hiç utanmıyorsun değil mi böyle konuşurken? Herşeye sen sebep olmamişsın gibi. O haberlerin kaynağı sen degilmişsin gibi. " Diye sorarak kafasını iki yana salladı ve önüne döndü.

" Utanmıyorum elbette. Niye utanacak mışım?" Diye sordum kaşlarımı çatarak. Önüme bakmaya devam ettiğim de kavşaktan dönmek adına arabayı yavaşlatım. Ormanlık alana gideceksek istikametin tersine dönmeliydik.

" Ulan gerizekalı sen nelere sebep olduğunun farkında mısın? " Diye sinirle konuşan sesinden net bir öfke olduğunu anlamıştım ama bunlar sosyal medya da gündem olduktan sonra sürebilir belirttiler olduğundan umursamdım.

" Nelere sebep oluşum?" Diye sordum ancak işin aslı asla umrumda değildi. Anlatsın da içim rahatlasın diye sordum. Bakalım aileme yalan söylemeye değmişmi.

" Senin yüzünden nişanım bozuldu ! " Diye konuştu sinirle sesini yükselterek. " Evden çıkamayacak hale geldim. Eğitim hayatım biti. Sosyal medya da sponsorlu bağlantılar yaptığım tüm reklamlar bağlantılarını kestiler. Ailemle aram bozuldu. Hakkımda konuşulmayan kalmadı. Anne ve babamın işi sekteye uğradı. Bundan sonra ne yapmayı düşünüyorlar bilmiyorum. Sevdiğim adam hapiste. Ben tüm bunlara sebep olacak kadar senin hayatına müdahale etmedim ama sen tüm bunları sonuçları ne olur diye düşünmeden yaptın! "

" Beter ol. " Diye konuştum omuz silkerek.
" Ne hak etiysen onu yaşıyorsun işte. Sende suçsuz yere beni bu hale koymuştun, bende karşılık verdim ve sonuçları umrumda değil çünkü eminim senin de umrunda değildim. "

" Benim yaptığımın bir nedeni vardı! Sen ise sadece karşılık olsun diye kalkıştın tüm bunlara. Benimkisi mecburiyeti ama sen bilerek yaptın. İnan bana bu hikâyenin kötüsü ben olarak gösterilebilir ama seninde benden aşağı kalır bir yanın yok. " Diye konuştu homurdanarak ve kafasını çevirip camdan dışarı baktı. Ortamda küçük bir sessizlik oluştuğunda tekrar ona baktım ve geri önüme döndüm.

" Ne bu suçsuzum ayakları?" Diye sordum. Şuan sanki hiçbir şey yapmamış gibi konuşması o kadar saçmaydı ki. " Elbette yaptıklarının bir Karşılığı olacaktı. Ne yapmamı bekliyordun ? Pınardır yaptıysa vardır bir bildiği diyip kurbanlık koyun gibi durmamı mı ?"

Elif Ada Alpaydın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin