Şarkı - koca bir saçmalık.
Selam arkadaşlar. Keyifli okumalar dilerim. Bu bölüm biraz değişiklik yapmaya karar verdim. Hep Elif'in ağzından okuyuruz ve bence bu doğru değil çünkü sadece Elif'in duyguları yoktur. Kısacası Pınarın ağzından yazıyorum ve bunun için önden bir konuşma yapıyorum. 😬
Bu arada kitapta eksik olan ne biliyor musunuz? Çünkü ben bilmiyorum ve birşeyler eksik gibi.
Neyse, kaçtım ben. Bu bölümü hepinize yazıyorum.
Teşekküre gerek yok, bir daha olmaz. 🥰(&)
Pınar'dan...
Parmaklarımın arasında duran sigarayı dudaklarımın arasına doğru ilerletim ve sırt üstü yatakta yatarken, sigaramdan bir duman içtim. Dumanını tavana doğru bıraktığım da , ağlamaktan kızarmış gözlerimin sızladığını hissetim. Birkaç kere kırpıstırdım ve kapalı tutum. Acısını hissetmeye devam ettiğim de derin bir nefes aldım ve yok saymaya devam ederek, sigarayı içmeye devam ettim.
Birkaç gün önce göz altına alınmış ardından sadece kullanıcı olduğumu ortaya çıkararak serbest bırakıldım. Daha doğrusu Afel sadece kullanıcı olduğum hakkında yalan ifade vermişti. Bende kendi ifademle destekleyince işin içine babam girince serbest bırakılmam daha rahat bir hal almıştı.
Ancak buna sevinememistim bile. Dışarıda olmanın daha vahim bir durum olduğunu çıktıktan saniyeler sonra anlamıştım. Karakoldan çıkar çıkmaz insanların tepkisi ile karşılaştım. Arkadaşlarımın, eski erkek arkadaşımın, bizim birlikte olmamıza hayran olan ergen fanların, ailemin , okulumun, gazetecilerin ve en çokta o salak kızı haklı bulan bir kesim insanların.
Tüm bunların zaten olacağını biliyordum ama bu kadar fazla olması canımı sıkmıştı. Asıl olan ise daha en sert tepkiyi alacağım kişi ile karşılaşmamış olmamdı. Babamla yani. Birkaç gündür Çin'de olan ortaklık işleri ile ilgilendiği için eve uğramıyordu ve çok yoğundu ancak sert bir tepki vereceğini biliyordum çünkü evde olmamasına rağmen bunu yapmıştı. En basitinden şuan istesem bile evden çıkamam gibi. Evet evden çıkamıyordum çünkü babam olacak herif , annem aracılığıyla üstüme kapıyı kitelemislerdi. Odamdan bile çıkamıyordum.
Bunun sebebi sadece uyuşturucu işi değildi. Asıl kızgın olduğu konu , Eren'i aldatmış olmamdı. Bu itibarı için çok fazla büyük bir lekeydi ve kendisinin eski ortağı Akif Ser ile araları , aldattığım olayı ortaya çıktığından beridir mesafeli bir hal almıştı. Aynı şekilde annemin de Aktif Ser'in karısı yani , Didem hanımla araları çok kötü bozulmuştu. En önemli olanı ise yakında nişanlanacaktım Eren'le ve bu yüzden daha şimdiden annemle Didem hanım kendi aralarında gelecekle alakalı planlar kurmaya başlamıştı. En basitinden birlikte lokanta işletme işine girmeyi planlıyorlardı ancak bu olay patlayınca, Didem hanım tüm irtibatını kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elif Ada Alpaydın
Teen FictionBilinenin dışında gerçek aile kurgusudur. #Gerçekailem açıklama yok arkadaşlar. zaten hepiniz konuya hakimsiniz diye düşünüyorum. Bu tür kitapların içeriği genelikle hep aynıdır. Bir tanede ben yazayım dedim çünkü neden olmasın ? Yüzeysel olarak ge...