maske

969 75 11
                                    

Keyifli okumalar arkadaşlar.

(&)

Pekalaaaa, ilk baştan başlayalım ve neler yaptığımı süzgeçten geçirelim. Ondan sonra yalana devam edip etmeyeceğime karar vereceğim zira kendimin bile tepkisini bilmeden onların tepkisi ile karşılaşamazdım.

Öncelikle onlardan Sarp hakkında yalan söyledim. İlk baştan çocuk uyuşturucu almasına rağmen durumu farklı şekilde lanse ettim. O zaman doğru olan bu gibi gelmişti ve o zamandan şimdiye değişen tek şey , daha fazla yalan söylemiş olmam. Bide cidden yalancı insanlardan nefret ediyordum biliyor musunuz ? Tabi onlardan birine dönüşüne anlıyorum ki , yalancı olmak bazen bir tercih olmayabilir. Lütfen, onlara hak verelim.

Sonra yalanıma devam ettirdiğim gibi şunu öğrendim. Pınar 'ın o uyuşturucu satan çocukla bir alakası olacağı gerçeği. Tabi bunu öğrendikten sonra ortaya çıkarmamak aptalca olacağından planlar kurdum ve işin içine mecburen Sarp'ı dahil ettim. Gerçi zaten işin içindeydi.

Sonrasında planı harekete geçirdik ve hiç bir halta yaramayan bir görüntü için az kala başımız feci belaya giriyordu. Hemde çok feci. Eğer o manyak herifler bizi yaklasaydı, ne yapacakları ortadaydı. Herhalde yüksek ihtimal bizi ortadan kaldırmak isterlerdi ki , çok haklı nedenleri vardı. Ah , bu ayrıntıdan dolayı bile söyleyemezdim zira Polat öğrenirse, beni doğduğuma pişman ederdi ki , etmişligi varda , neyse , konu bu değil.

Sonra o uyuşturucu satan çocuğun hesabını çalmış ki bunu yapan Ata olduğu için suç onundu yani konun bizimle bir ilgisi yok , sonuçta olmaz da diyebilirdi ama kendisi dünden razıymış gibi , hemen hesabı çaldı. Galiba burada iyi hal indirimi alabilirsiniz çünkü iyidik ve tehlikeli bir durum yoktu.

Aynen bu gerginlik içinde şakanın sırasıydı , Elif.

Değildi doğru. Bu arada iç sesim varmış, daha yeni duydum sesini bende. Arada gelip bir yokluyor , ardından ortadan kayboluyordu. Hayırlı bir iç sesti. Sağolsun varosun. Neyse , şuan konuşmaması gereken bir konu değil. İnsanlar benden bir cevap bekliyordu.

Bide şu son yaptığımı gözden geçirdim. Pınar 'ın magazine sattığım haberi. Ah , bundan asla pişman değilim çünkü çok kazançlı oldu ve hak etti. Kısa süre içerisinde, uğradığı linç ve ne halt olduğu ortaya çıkması, benim kısmen aklanmam, kendisinin sosyal yaşantısında uğrayacağı mücadele , benimle aynı duruma düşecek olması ve daha nice sonuç , bu durum için pişman olmama engeldi.

Tüm bu olanların neticesinde, tepkilerini düşündüm ve aynı zamanda benim hakkımda düşüncelerini. Yalancı bir insan gibi gözükmek istemiyordum ve bundan daha çok istemediğim bir şey varsa o da ölmek. Bu doğrultuda en doğru olan şeyi yapmaya karar verdim ve yalan söylemene Karar verdim. Yoksa eğer Polat başımıza açtığım şeyleri öğrenirse, bizi öldürdü. Katil herif. Zaten kendisi pek meyilli bir kişilikti. Ayrıca Asaf biliyordu ve bu yeterliydi.

" Sesinin karakol da ne işin vardı Elif ? Ha ? Cevap verecek misin ? Bir açıklama bekliyoruz senden. " Diyen Yavuz beyin meraklı sesiyle bakışlarım kendisini bulmuştu. Pekala, şuan ev ahalisi benden bir açıklama bekliyordu ve dakikalardır sessizce beklediğim için onlarda beni bekliyordu. Ama biraz daha bir yalanım olmadığı için bekletmek zorundaydım.

Birkaç saniye daha düşündüm ve aklıma gelen en olası ihtimali söyleme kararı aldım. " İşte idealara göre pınarın olayı için gitmişim ya. " Dedim alayla ve açıklamak istercesine elimle televizyonu gösterdim. " Yani yalan mı doğru mu bilinmez ama öyle diyorlar. Bakalım, devamın taraflardan bir açıklama gelirse , bize kesin bir sonuça ulaşırız. "

Elif Ada Alpaydın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin