bir ay

201 14 7
                                    

Şarkı - Nf - Search. ( Bu şarkıya aşığım. Bunu yazdığım çoğu şarkı için de söylüyorum biliyorum ama bu şarkıyı ayrı bir seviyorum. )

Keyifli okumalar ...

(&)

Geçen ay başladığım işin ardından tam olarak bir ay bir hafta geçmişti ve şimdi ikinci haftaya girmiş bulunuyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçen ay başladığım işin ardından tam olarak bir ay bir hafta geçmişti ve şimdi ikinci haftaya girmiş bulunuyorduk. Çok fazla yoğun ve yorucu geçen bu aydan sonra , çabalarımın karşılığını alamayı umarak , daha gayretli bir şekilde işime devam ediyordum.

Önümde hangi marka olduğunu tam olarak tahmin etmediğim tişörtü dikkatli bir şekilde ütüleyerek kenara koydum. Ardından önüme başka bir tişört koydum ve tekrar aynı işlemi onun üzerinde de gerceklestirdim. Sonra bir başka daha ve sonra bir başka daha. Tüm gün bunun devam edeceğini bilmek , beni çok fazla bunaltsa da ve ütünün buharindan gına gelse de , bunları bahane olarak kabul etmedim.

Bu ise girdiğimden beridir Emir ile birkaç pozisyon da yer edinmistik ancak gelen olarak ya katlama ya da ütüleme yapıyoduk. Diğerleri kadar profesyonel olmadığımız için ilk boşta kalan pozisyon da yer ediniyorduk. İlk bunu duyduğum da aslında rahatlamıştım çünkü çok fazla zor olduğunu düşünmemiştim ancak feci yanildigimi daha ilk günden anlamıştım. Size şu kadarını söyleyeyim, tüm gün boyunca ayakta durdugunuzu, devamlı kollarınızı hareket etirdiginizi ve başınızda devamlı birinin işinizi doğru yapmanız için bagirdigini düşünün.

İşte bu tam bir kabus ! Bide emir almaktan nefret eden , en ufak ses yükselme de rencide olduğunu hisseden ve bunun özgüvensizliğini yaşan biriyseniz daha da bir korkunç geliyor olabilir. Neyse ki bu tavrı sadece bana değil tüm çalışanlaraydı. Bir an Alpaydın olduğum için daha fazla üzerime geldiklerini düşünsem de benlik bir durum yoktu.

Aslında genel olarak Alpaydın olmam sorun yaratır saniyordum ve açıkçası yanılmdım da. Çoğu insan bunun bilinci ile bana konuşuyordu ve daha fazla çalışmam gerektiğini düşünüyorlardı. Neden bilmiyorum ama şımarık olarak bile anildigim haberi kulağıma gelmişti. Onlara göre babam , bu kadar başarılı bir iş insanı iken , benim kendi ayakları üzerinde durmak için çalışıyor olmam çok saçmaydı. Onları ne ilgilendirir diye sormak istesem de , buna bir cevaplarını olmadığı gibi buna devam edeceklerini de biliyordum. Bu yüzden çok umursamayıp önüme bakma derdindeydim.

Daha önceden iş tecrübesine sahip olduğum için, iş hayatına adapte olmak benim için daha kolay oldu desem pekte yanılmam ama kabul ediyorum, tekstil hayatı , herşeyden daha zor. Gerçekten. Çünkü burada garip garip insanlara karşılaşmanız çok fazla olası. Sadece benim gibi önüne bakmak için işe girenler yoktu tabi , para kazanmak amacıyla, hedefleri olduğu için , bazen kendine eş aramak için , sadece boş boş evde oturmamak için , evine bakabilmek için gelen çok fazla kişi vardı ve onlarla aynı ortamda olmak zordu.

Elif Ada Alpaydın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin