kavga

2.4K 128 29
                                    

Şarkı medyada ( buraya koyduğum şarkılar bir gün bölümle alakalı dersem , bilin ki finali yazıyorum. 🤥)

Keyifli okumalar dilerimm .

(&)

Elimdeki tabağı , servis arabasına yerleştirdim nazikce dökülmemesi için ve arabayı götürecek Emir'e döndüm. Elmacık kemiğin de ki gördüğüm kızarıklıkla gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Adnan abi fena benzetmişti beliki.
Güzel yüzünün üstüne küçük bir iz bırakmıştı.

" Götürebilirsin. " Dediğim de , bana kısaca baktı ve gülmemek için kendimi sıktığımı görmesi ile , sabır dileyerek ilerlemeye başladı. Ardından gülmemle omzunun üstünden kötü kötü baktı ve önüne dönüp ilerlemeye devam eti.

Bakışlarım saate kaydığın da, on olduğunu gördüm. İşin bitmesine daha iki saat vardı. Derin bir nefes aldım ve olduğum yerde dikkilmeye devam ettim.

Buğra'nın yaptığı küçük sürpriz den sonra biraz konuşmuştuk kendisi ile ve işe gitmem gerektiği için çok fazla konuyu detaylandıramadık. Ancak evde , kendisi ile beraber yaşamak istediğimi dile getirmiştim ve o anki sevinci görülmeye değerdi. Yarın eşyalarımı toplayıp , kendisinin yanına geçecektim ve bundan böyle onun yanında kalacaktım. Nasıl olucaktı bilmiyorum ama içten içe heyecanlandığımı hissediyorum.

Sonra ailesinin bu kararı nasıl karşıladıklarını sordum ve kendisi ise , Yavuz beyin zaten bildiğini ve destek olduğundan bahsetti. Sibel hanım ise baya kızıp üzülmüş ancak Yavuz beyin kendisi ile konuşması üzerine ikna olmuştu. Herhalde bana anlattıklarını uzun uzun Sibel hanıma da anlatmış olmalıydı. Sibel hanım da ikna olmuş olmalıydı ancak telefonumun tam olarak sayamadığım kadar arayıp bildirim atmasından sonra , benimle konuşmak istediğini söylemişti ve bende zaten yarın oraya eşyalarımı toplamaya geliceğim diyip, daha fazla konuşmadan kapatmıştım.

Diğer aile fertleri ise zaten mutlu olmuşlardır bu durumdan diye tahmin ediyorum. Sarp ve Esir , muradlarına ermişlerdir. Yiğit ve Polat beyi bilmiyorum ama o ikisinin ardımdan kına yaktıklarına eminim. Yada Buğra da gidiyor diye , benden ultra seviyede nefret etmişlerdir. Çokta umrumdaydı.

Emir'le de konuşmuştuk bu konuyu ve ilk bana kızsa da sonrasında yumusamisti ve iyi olduğumdan emin olmak için beni sık sık ziyarete geleceğini söylemişti. Galiba bu hayata beni en çok düşünen kişilerin başında kendisi geliyor olmalı ki , o kadar kızmasına rağmen, Buğra ile cidden bir ilişkim olmasını anlamıştı ve bu yüzden kızgınlığını çok uzatmamış , iyi olmam için yanımda olucağından bahsetmişti.

Aslında evde kalmayı sadece Buğra için kabul etmiştim. Ali için daha çok kabul etmiştim çünkü hem gelir uzun uzun yanımda kalırdı ve en azından şu ev meselesi yüzünden elimdeki birikimi çarçur etmezdim. İlerde daha faydalı işler için kullanırdım. O evde daha fazla kalsın istemiyordum ve önceliğim bundan sonra ben bile değil kardeşimdi. Bugün konuştuklarımız dan sonra böyle bir karar almıştım çünkü onun o halleri asla gözümün önünden gitmezdi. Zaten yeni bir işe de başladım, oranın parasının bir kısmını ona vermeyi planlıyordum. Allah bilir çocuğa harçlık falan vermiyorlardır. Çocuğun canı bir şey çekse alamayacak. Hoş , Ali'de onların verdiği parayı asla almazdı ama yine de bu cebinin boş olmasını gerektirmez. Hele benim gibi bir ablası varsa asla gerekmez.

Elif Ada Alpaydın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin