Şarkı; 505(Abiiiii bu şarkıya bayılıyorum ya)
İyi okumalar arkadaşlar.
(&)
Elimdeki kahveden bir yudum aldım ve sıcak olduğunu unutmamla boğazımda oluşan sızıyı yok saymak için büyük bir mücadele verdim yoksa insanların içinde şebek gibi halden hale girmeme az kalmıştı. Kafamı eğdiğim ve elimle yanan ağzıma doğru elimi sallayarak hava vermeye başladım.
" Evet arkadaşlar, size bir soru ?" Diye soran Arzu hocanın sesi kulağımı doldurduğunda, hala boğazımın acısını yok saymaya ve serinletmeye çalışıyordum. Arzu hocanın sorusuyla , tüm önümdeki kafile ona bakarken, kendisi geri geri yürüyerek bize baktı. Tabi ben en arkadan sadece çok ufak görüyordum kendisini. " Bursa'yı meşhur yapan nedir ?" diye sordu. " Veya nelerdir?"
" Bursa olması. " Diye alayla konuşan Berat'la , gruptan gülme sesleri yükselirken, gülenlerden biride Arzu hocaydı. Bende gülerdim de , şuan boğazımdan dolayı nefes bile almak istemiyordum. Oruçlu oruçlu herkesin içinde kahve içersem olacağı buydu. Allah'ta benim belamı vermişti.
Elimde kahveyi önünden geçtiğimiz çöp kutusunun içine doğru atım ve elimi birbirine sürtüm. Önümde ki kafile beni umursamadan önden ilerlerken bende onlara yetiştim. Bir yandan konuştuklarını dinlerken bir yandan da geldiğimiz, alana bakıyordum. Çok güzel bir yeşillik alana gelmiştik ve burayı size nasıl anlatsam bilemiyorum ama çok fazla güzel bir yerdi.
Sadağı kanyonu yürüyüş parkuruna doğru ilerliyorduk ve merkezden baya uzaktaydık. Aslında kaldığımız otel merkezden biraz uzak olduğu için biraz daha uzakta kalmıştık. Ancak görülmeye ve gelmeye değerdi. Doğal güzellikleriyle insanı cezbedici bir ortamdı. Tabi daha tam olarak parkuruna ulaşamadık ama çok uzak görünmüyordu ve bu mesafeden de gözüküyordu.
( Görsel Sadağı kanyonu yürüyüş parkuru. )Seslice nefeslendim ve önüme bakarak ilerlemeye devam etim. O sırada önümüzdeki rehber bize burası ile ilgili bilgi verirken, benim kafam yürüşün yirmi dakikalık bir ilerleme olacağını söylemesine takıldı. Zaten ondan sonrası dinleyemedim bile. Cidden yirmi dakikalık bir yürüyüş mü yapacağım? Ama yani benim gibi üşengeç bir insana yapılır mı bu ya ! Hayır tamam ben severim yeşillik alanlar , yeni yeni yerleri keşfetmeyi ama odan odaya geçerken yorulan ben , nasıl olurda yürüdüm onca yolu yahu ? Benim için bir işkence bu!
" Arkadaşlar uzun bir yolculuk olacak gibi gözüküyor. " Dedi hala adını öğrenemediğim erkek öğretmen. Bize döndüğünde ki ben uzun boyu sayesinde görebiliyordum yoksa öndeki olan hiçbir şeye hakim değilim. Zaten beni bu kısa boyla neden arkaya attılar anlamıyorum.
" Eğer ben yürüyemem diyen varsa , bizi girişte beklemkte serbest. Tabi hiçbir yere gitmek yok ve nehire yaklaşmakta yok. Başınızda bekleyecek kimse olmayacak çünkü bizler yürüyüşü tamamlamak istiyoruz. Bence sizde akılı çocuklarsınız, ne yapacağınızı bilirsiniz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elif Ada Alpaydın
Genç KurguBilinenin dışında gerçek aile kurgusudur. #Gerçekailem açıklama yok arkadaşlar. zaten hepiniz konuya hakimsiniz diye düşünüyorum. Bu tür kitapların içeriği genelikle hep aynıdır. Bir tanede ben yazayım dedim çünkü neden olmasın ? Yüzeysel olarak ge...