Selam arkadaşlar. Yeni bölüm ile geri geldim. Bu sefer biraz kısa olacak. Sona da yaklaşmak üzereyiz. Çok az kalmış gibi hissediyorum.
Üzücü ancak bir yandan da , kitaplardan uzak durmam gerekiyor çünkü gözlerime ihtiyacım olacak.Keyifli okumalar dilerim.
(&)
" Sana inanamıyorum, Elif ! " Diye konuştu Zeliha. Hayret dolu sesi , bıkkınca nefenlenmeme neden olmuştu. Dakikalardır yediğim azarın üstüne hala yemeye devam ediyordum. Hemde Zeliha tarafından. " Eğer Duru burada olsaydı yüksek ihtimal, yaptığın bu aptallık sonrası kafanı duvara vururdu. "
Duru hakkında söyledikleri teorileri beni korkutuğu için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Ondan da böyle birşey bekliyor olmam ayrı bir konuydu. Kollarımı önümde bağladım. Size durumu aciklmam gerekirse, ilk baştan başlayalım.Uçaktan inip eve doneli saatler olmuştu. Esef amaca ile birlikte Sibel hanımların evine donmuştuk. Sibel hanım da yarın gidiyor olacağı için bugün burada kalmıştım. Tabi Buğra abi ile birlikte. Zaten geldiğimden beridir sanki senelerce yokmuşum gibi davranıyordu ve haklıydı da. Bende çok ozlemiştim kendisini. Sonra diğerleri ile de sarılmıştım falan. Ondan sonra da, Zeliha aramıştı. Yakınlarda olduğum için kendisini de buraya davet etmiştim. Yalnız kalalım diye de odama davet etmiştim.
Uzun uzun orada neler yaptığımdan bahsetmiştim. Sonra konu bir anda Hülyaya gelmişti ve inanın, nasıl oldu bilmiyorum bile. Ona kendisinden bahsetmiştim. Biraz da Oğuz'un hislerinden. Daha doğrusu kızla aynı yerde olacak olmasından. Hal böyle olunca da Zeliha bana baya kızmıştı. Hala o kızma aşamasındaydık tabi.
" Ya anlamıyorum, Zeliha. Neden aptallık olsun ki ?" Diye sordum anlamayarak. İlk defa bir ilişki içinde olduğum için mi bilmiyorum ama çok fazla, bilgisiz hissediyordum kendimi.
" Kızım sen ne dediğinin, ne yaptığının farkında mısın?" Diye sordu kaşlarını çatarak bakarken.
Ayakta dikiliyordu ve bana sinirle bakıyordu.
" Bak diyorsun ki, kız , Oğuz'dan hoşlanıyormuş tamam mı? Ama öyle bir hoşlanma ki , Oğuz'un hayatının aşkı olduğuna inanmış ,bide senin sevgilisi olduğunu unutarak karşına geçip diyor ki, aramızdan çekil falan. "" Tamam o konuda zaten bir lafım yok. Ciddiye dahi almadım zaten. Seviyorsa da sevsin. Sanki karşılığını mi alacak ? Almayacak zaten. Onun dışında kızın duygularına karışmam ya. Yani hem saygısızca hem de saçma. " Diyerek konuştuğum da, ağzı açık beni dinliyordu.
" Kanka çok afedersin ama sen gavat misin ?" Diye sordu ciddi ciddi. Şaşkınlıkla baktım kendisine. " Bak çok ciddi soruyorum. Ya kızım bak , kız senin sevgiline , senin yanında , sana asla saygı duymadan , çıkma teklifi ediyor. Seni yok sayıyor. Duygularını yok sayıyor. Lan salak , kızın hislerini boşver , sana tutunduğu tutum sence anlayış bekliyor mu ? "
Dediği ile kaşlarım çatıldı. Evet, hak etmiyordu anlayışlı davranmamı. " Tamam Zeliha , hak etmiyor. Ben zaten sanki kızı insan yerine mi koydum ? Gidip , Oğuz'la arasını mi yaptım ?"
" Yapmışsın Elif !" Diye konuştu hayretle. Duraksayarak baktım kendisine. Ne dediğini anlamamıştım. " Elif , ikisini nasıl dört ay boyunca yalnız bıraktın sen. Bunun ne demek olduğunu biliyor musun? Onlara seni aldatmları için alan tanıdın. "
" Saçmalama. " Diye nefenlendim. " Oğuz böyle birşey yapmaz. Buna ihtimal veriyor olman bile o kadar saçma ki. Ya zaten konu bu. Hülya istediği kadar yanına gitsin, Oğuz ondan uzak durur zaten. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elif Ada Alpaydın
TienerfictieBilinenin dışında gerçek aile kurgusudur. #Gerçekailem açıklama yok arkadaşlar. zaten hepiniz konuya hakimsiniz diye düşünüyorum. Bu tür kitapların içeriği genelikle hep aynıdır. Bir tanede ben yazayım dedim çünkü neden olmasın ? Yüzeysel olarak ge...