Seyahat

308 18 5
                                    

The Smith - heaven knows i'm
Miserble now
( En aşık olduğum şark )

Keyifli okumalar dilerim... 


(&)


Emir ; Elif ? ( 02;20 )

Emir ; ne yapıyorsun lan ? Uyudun mu ?

Emir ; daha erken lan tavuk musun ?

Emir ; Gel buraya konuşmamız gerekiyor.

Emir ; sınavların nasıl geçti?

Emir ; benimkisi kötüydü valla. Hiç kendimi veremdim ya. Aslında umrumda değil de lan gece gece girdi kafama. Hiç bir hayat planlamam yok lan.

Emir ; hani lan diyorum bir istek bir heves etiğin birşey olsun ama valla yok.

Emir ; sabahtan akşama kadar uyuyasim var. Valla sabah kalkıyorum, kendimi kesesim geliyor uyandım diye.

Emir ; gencecik insanlarız lan bu nasıl bir hayat? Tamam valla yalan yok , güzel aslında da yani böyle boş boş hayat mı geçer?

Emir ; hem ne demiş ya bir şair, ne içindir yaşamak, bir vazife içindir yaşamak. Yahu ben vazifemin ne olduğunu bulamadım ( seni zorbalamak dışında ) ve zaman daralıyor sanki.

Emir ; iş yok , aşk yok , enerji yok , tahammül yok. Bugünlerde selam verene bir tane yapistırasım geliyor. Sınavım da kötü geçti zaten. Umrumda değildi aslında ama olmaz lan böyle.

Emir ; babam bakmaz lan bana. Homurdanıp duruyor zaten. Yok şunun için uğraş, yok hayatını kur , yok ben ölürsem ne yapacaksınız? Falan filan. Diyorum Allah korkusun niye ölesin, bu sefer de kızıyor. Lan adam valla ben kalkıp calisiyim diye , ölmeye razı. Ruh hastası ya.

Emir ; haklı adam birşey demiyorum ama abi heves yok lan. Yeminle kalkıp hiçbir şey yapmaya hevesim yok. Bir istek yok , hayal yok. Duru da gidiyor zaten. Yazmış bir dünya şey bakmadım bile. Kesin ayrılık konuşması yapıyordur. Ne mal kız lan bu da , benim gibisini bulmuş reddediyor.

Emir ; engel atım, benimle ayrilamasin diye.
( Zaten ayrıyız)

Emir ; anlayışlı bir insanım çünkü.

Emir ; problemi ortadan kaldırdım.

Elif ; Emir ? Kanka sende mi uyanıksın? Ne oldu gece gece ? Seni de mi uyku tutmadı?

Emir ; kanka ben  kendi kendimi bile tutamıyorum ki , uyku nasıl tutsun ?

Elif ; ne oldu lan gece gece ?

Emir ; ne bileyim kızım , gece gece hayatımı sorgulayasim geldi. Geleceği falan düşündüm, bugünümu yarınımı falan. Dertlendim biraz.

Elif Ada Alpaydın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin