Şarkı, Manga - söz sevmeni.Ben geldim. Keyifli okumalar.
Oturduğum yerde ayaklarımı sallayarak bakışlarımı televizyona çevirdiğim de, boş boş dönen reklamlara bakıyordum. Tüm aile fertleri buradaydı. Sadece Sibel hanım ve Fatma abla yoktu çünkü onlar yemeği kuruyordu. Zaten herşey hazırdı ve çocuklukla birlikte hazırlamıştık. Sadece son olarak Sibel hanım ve Fatma abla eksikleri falan kontrol ediyordu. Çeşit çeşit yemek yapmışlardı ve nedeni ise misafirliğe gelecek olan arkadaşlarımdı.
Akşam olmuştu ve Zeliha , Duru ve Emir yemeğe gelecekti güya. Aslında geç kalmışlardı ve dakikalardır onları bekliyordum. Az önce mesaj atığım da ise geleceğini söylemişlerdi ama hala ortaklıkta yoklardı.
Tüm gün boyunca meşgul olduğumdan hiçbiri ile görüşmemiatim ve tek yaptığım hazırlık yapmaktı. Asaf ile göz doktoruna gittikten sonra birkaç hasta olduğundan, Polat'ın odasında beklemiştik ve sonra da doktora görüşmüştüm. Miyop ve astigmat rahatlıkları oluştuğunu ve bunca süre boyunca nasıl idare edebildiğim hakkında hayret cümleleri kurmuş sonra da gözlük kullanmam gerektiğini söylemişti. Tabi başka şansım olmadığından kabul ettim. Sonra da gözlük satan eczaneye gitmiştik ve gözlüğümü seçmiştim. Ardından numaralı camı da taktırıp eve gelmiştik.
Sibel hanıma kızların ve Emirin geleceğini söyledikten sonra da güzel güzel yemekler yapmak için mutfağa doğru almıştık ancak Fatma abla yolumuza taş koyduğu gibi kovmuştu. Bende bunu fırsat bildiğim gibi odama kaçmıştım. Biraz ders çalışmış sonra akıllanam gerektiğini düşünerek biraz ara vermiştim. Sonra da birkaç saatlik uykuya bıraktım kendimi. Ardından kalktığım gibi de geç olduğunu düşünerek, hazırlandım ve aşağıya indim. Herkeste gelmişti.
" Elif , " diye konuşan Yavuz beyin sesi ile bakışlarım yanıma kaydığında, yanımda oturan Yavuz beyin bana bakmakta olduğunu gördüm. Dirseğini koltuğun başlığına yaslamış çenesini avucuna almıştı. " Ne dedi doktor gözlerin için ?" Diye sordu. " Neden bozulmuş?"
" Tarihi geçmiş herhalde. " Diyerek espri yaptığım da gülmesi ile bende kendimi tutamadım ve güldüm. Dudaklarını birbirine bastırdı. Derin bir nefes aldım. " Miyop ve astigmat rahatlıkları başlamış dedi. Hatta daha doğrusu uzun zamandır varmış ve gözlük kullanmam gereken seviyeye ulaştığını söyledi. Nedeni ise telefon ışığı, kitaplar falan. Bide geç uyuyup devamlı ders çalışıyorum ve o yüzden yani. "
Sıkıntı içinde nefeslendi. " Güzelim anlıyorum seni , sınavların yaklaştı ve kendini vermek istiyorsun dersleine ama sağlığından daha değerli değil ya. Biraz ara veremez misin ?" Diye sorduğunda, kafa sallayarak onayladım dediğini.
" Bende zaten öyle yapmayı planlıyordum açıkçası. Yani biraz daha kontrollü davranmam gerektiğini düşünüyordum. " Dedim ve bu içinin rahatlamasına neden olmuştu.
" Sınavına da çok az kaldı. " Diye mırıldanarak konuştuğun da kafa salladım tekrar. Evet , çok az kalmıştı. Bu hafta sınavlar bitiyordu zaten. Gelecek hafta okul bitiyordu sonra da sınavlar başlıyordu. " Peki sınavdan sonra ki tatil de ne yapmak istiyorsun? Nasıl bir tatil geçirmeyi planlıyorsun ?"
" Çok verimli bir tatil planıyorum açıkçası. " Dediğim de gülümsedim kendi kendime. Şimdiden tatil planlarımı yapmıştım bile.
" Öncelikle ilk hafta sınav stresini atacağım ve güzel bir hafta geçireceğim sonra da para kazanabialecegim ve bütçeme katkıda bulunacak bir iş bulunacağım. Yurt param zaten hazır ama sadece bundan ibaret değil sonuçta. Bu yüzden şimdiden hazırlanmaya başlamam gerekiyor. Eğer sıfırdan bir kitap yazmak istiyorsam sıfırdan deftere de sahip olmalıyım. Sonra para biriktire biriktire üniversiteyi bitirmeye devam edeceğim. Ondan sonra da kendi maaşımı aldığım vakit kendi evime geçeceğim sonra da bir şekilde gecinmenin bir yolunu bulacaktım. Ayrıca yatırım da yapabilirim bence. Tabi şimdi imkansız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elif Ada Alpaydın
Teen FictionBilinenin dışında gerçek aile kurgusudur. #Gerçekailem açıklama yok arkadaşlar. zaten hepiniz konuya hakimsiniz diye düşünüyorum. Bu tür kitapların içeriği genelikle hep aynıdır. Bir tanede ben yazayım dedim çünkü neden olmasın ? Yüzeysel olarak ge...