düşman

618 31 2
                                    

Keyifli okumalar.  Şarkı eklemeya geldim.

(&)

(&)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sertçe esen rüzgarın yüzüme vurup saçlarımı yüzüme doğru düşürmesi ile hafif kaşınan burumun üstünü kaşıdım ve saçlarımı yüzümden çekerek kulağımın ardına sıkıştırdım. Hoşuma giden rüzgarı hissetmeye devam ettiğim de , mutlu olduğumu sezdim. Sıcak havalarda esen rüzgarın ayrı bir keyifi vardı.

Seslice nefeslendiğim de adımlarım okulun bahçe kapısından içeri doğru ilerledi. sınavlar nedeniyle etütlerin olduğu vakit gibi kalabalık okul yüzümü buruşturmama neden oldu. Bizim sınıftan olan ve en son birinci dönemin sınavlarında karşılaştığım okul arkadaşlarımı görmek, onları ne kadar özlemedigimi hatırlattı. Zaten birbirimizi pek sevmezdik. Yani vardı birkaç sevdiğim ama o kadar. Diğerlerini sevmezdim.

Boynumda ki kulaklığımı kulağıma yerleştirdim ve muhatap olmamak için hızlı adımlarla ilerlemeye başladım. Bir yandan da Ali'yi arıyordu bakışlarım ancak bulacağımı sanmıyordum zira hem çok kalabalıktı hemde burada olmayacağını düşünüyordum. Umarım gelmiştir ama. Sınav vaktiydi. Gerçi sonra tekrar gireredi ama yine de , sınavlarına girmesi gerekti.

Ne kadar kendisi ile konuşmuyor olsam da sınavlarını aksatmasını istemiyordum. Annesinin ölümünden sonra kendisini toparlaması muhakkak zaman alacaktı ancak bu zaman diliminde iyi yönetmesi gerekirdi. Ablası ne kadar bunun bilincindeydi bilmiyorum ama umarım kendisi birşeylerin farkındadır.

" Elif !"

Adımın seslenmesi ile kollarımı önümde bağladım ve umursamdan ilerlemeye devam ettim. Kulağımda ki kulaklık nedeniyle seslerini duymadigimi sanmaları normaldi. Ah, niye böyle yaptığımı açıklamam gerekirse, sesin sahibi sınıfımiz da ki bir kıza aiti ve kendisi ile iki erkek üç kız olan grupları, okulun kendi çapında zorbaları diyebileceğim tiplerdendi. Tabi bana hiç bir zaman karışmamislardı ki yapamazlardï da ama bu onlarla konuşacağım anlamına gelmezdi.

Hatırlarsanız size ilk başlarda okulumuz hakkında bilgi vermiş ve herkesin okula girmeyecek olmasına rağmen istisna şekilde soyadını kullanan isimlerin olduğundan bahsetmiştim. İşte tam olarak bu tiplerdi.

" Helencim, " diye konuşan aynı sesle , yani Sinemin sesi ile hafifçe duraksadım. Kaşlarım çatıldığın da , ardıma dönmek zorunda kalmıştım. Onlardan çok uzak değildim ama ilgi odakları ben olmadığım için Helenle konuşuyorlardı.

Emir in dediğine göre sınıf grubunda Heleni zorbalayan birkaç grup vardı ve onlardan biri de bu salaklardı yüksek ihtimal. Okula gelmedikleri için birşey yapmayıp mesajlardan anca iletişime geçebiliyorlardı ama şimdi yanlarına geldiğine göre rahat durmayacakları ortada. Bana ne oluyor bilmiyorum ama nedense dikkatimi çekmişti işte.

Elif Ada Alpaydın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin