Розділ 12. Мідна шкіра та залізні кістки

44 9 1
                                    

Протягом чотирьох-п'яти років перебування у князівській резиденції Наньнін Цзін Ці тримав вуха гостро і був у курсі всіх справ, які відбувалися у світі, а не думав лише про читання книг. Однак люди зовні чудово знали про юного князя, який не зробив ні кроку за великі ворота, але, за чутками, користувався прихильністю імператора.

Він із самого початку належав до категорії людей, що не задоволені своєю долею в житті. Він пройшов через сім перероджень і в загальній сумі провів у світі людей не більше сорока років, а решту кілька століть збайдужіло просидів біля Каменю трьох існувань. Це помітно відточило його характер. Інакше, якби його перше життя повторилося, було б важко жити на самоті в княжій резиденції, хай навіть інші повірили б, що їм заволоділа лисиця-перевертень.

Цзін Ці вже виповнилося п'ятнадцять, тому він міг відправитись до палацу і почати вирішувати політичні питання. Люди не надто дивувалися його зрілості, поки ця дитина, яка рано втратила опору, не починала говорити надто серйозні речі. Тому, коли Хелянь Ї покликав його, Цзін Ці відразу змирився і покинув резиденцію.

Ву Сі не обманув його очікувань, вириваючи будь-яку можливість, щоб відплатити за прихильність Цзін Ці. Здавалося, єдиною його метою за останні кілька років було «не залишитися в боргу».

Цзін Ці та Хелянь Ї ще не встигли допити чай, коли почули про прибуття юного шамана. Хелянь Ї поклав руку на його плече і зі сміхом сказав:

– На відміну від мого другого брата, якому доводиться ламати голову над тим, як здобути прихильність цієї людини, твоя репутація здається більш вагомою.

Рука, в якій Цзін Ці тримав чашку з чаєм, трохи затремтіла. Він підвів очі, щоб глянути на Хелянь Ї і заспокоївся, як тільки переконався, що той жартував, не маючи на увазі нічого іншого. Посміявшись над собою через те, що почав панікувати від пориву вітру, він недбало сказав:

– Ми лише сусіди. Навіть собаці, яка щодня приходить до його будинку, слід відчинити двері та кинути паровий пиріжок. Оскільки Його Високість наслідний принц тут, він не зміг би відмовитися від мого запрошення.

Хелянь Ї глянув на нього і зігнув пальці, щоб стукнути Цзін Ці по лобі.

– Що за нісенітницю ти несеш? – засміявся він, підвівся з місця і поправив складки одягу. – Вставай, пішли зустрічати цього загадкового юного шамана.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now