Розділ 52. Щось з нічого

31 8 2
                                    

Піст закінчився, і холодна зима разом з ним.

Королівська столиця, яка мовчала протягом трьох місяців, знову відродилася піснями та танцями у теплих бавовняних фіранках, освітлюючи річку Повного місяця. Вечір весняного дощу змив холод зими, запах квіток абрикоса наповнював повітря, зелений і густий туман огортав гілки верб, скрізь розквітали квіти.

Мандрівники проходили і йшли понад річкою, повз імперське місто, не в силах щось вдіяти, опустошали свої уми. Не бажаючи ні про що не думати, вони просто йшли разом з теплим вітерцем і ніжними вербами, ледарювали, слухаючи дзвінкі пісні невідомої жінки та п'яніли без алкоголю.

Вся столиця перебувала у дуже мирній атмосфері.

Після місяців голодування Хелянь Пей, здавалося, зітхнув із полегшенням. Його пристрасть до «блискучого монарха» минула і він відмовився повзти посеред ночі на п'ятій варті* до двору. Звичайно, у Другого принца не було сил здіймати галас. Хелянь Чжао і наслідний принц, схоже, змагалися, хто буде більш стриманим і відмовлялися говорити більше, ніж треба, вони наслідували приклад свого старого, цілими днями марнуючи час.

*3-5 ранку

Як і затишшя перед штормом, вони чекали на рівний звук грому. І цей грім відбився луною, коли у квітні зникли аромати людського світу.

Невідомо, де знаходиться ця людина і який гнів вона зазнала, але вона написала баладу під назвою «Сім страхів, вісім плутаниць», що поширювалася вулицями, стаючи дедалі популярнішою. Місцева влада виявила її лише після того, як вона дісталася міста. Під псевдонімом "Буревісник" автор представляв погляди монарха, генералів та міністрів при дворі з такими деталями, ніби в тронному залі була пара прихованих, невидимих очей, які просто спостерігали, як усі вистрибують із крокв і прикидаються мертвими.

Ніхто не знав, звідки ця нісенітниця випливла, але здавалося, що вся країна дізналася про неї всього за одну ніч.

Хелянь Пей тільки недавно отримав ляпас по лівій щоці і його гнів ще не вщух, як зненацька його з новою силою вдарили по правій щоці, розлютивши до нестями. Вважаючи, що ця балада торкнулася багато прихованих ділянок і, безумновно, багато поплічників, він затаїв тривогу в своєму серці. Він ніколи не думав, що серед городян знайдеться така смілива людина, яка наважиться нахабно йому докоряти. Пізніше, не в змозі більше стримувати гнів від приниження, він присягнувся, що обов'язково знищить і вирве з коренем усіх представників цієї бунтівної партії.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now