Лянгуан – це два Гуана (провінції Гуандун і Гуансі)
Ву Сі був зовсім один на цій чужій, повній небезпеки землі. Здавалося, йому від природи не вистачало почуття безпеки. Він не любив контактувати з людьми, тому навіть якщо розмова була необхідна, намагався скоротити її, наскільки можливо. І лише одне допомагало йому хоч трохи розслабитись – близькість.
Сам не знаючи чому, глибоко в душі він був знайомий із цією біловолосою людиною. Нехай навіть обличчя було розмите, він відчував, що знає його вже багато століть. Коли його долоня торкалася стрункого тіла людини, він відчував дивне невловиме хвилювання і щастя.
Безмовно ведений ним, Ву Сі нестримно прикусив його шкіру, наче маленьке звірятко, жадібно переплітаючись тілами, бажаючи стати ближче, набагато ближче.
За навісом залишилися осінні заморозки, а всередині панувала чудова весна.
Ву Сі ніколи не відчував чогось подібного раніше. Його душа ніби відокремилася від тіла. Легкий смішок, що пролунав поруч із вухом, привернув його увагу. Обличчя біловолосої людини ніби прояснилося на мить. Пара персикових, вигнутих в усмішці очей пронизала його серце. Ву Сі раптом злякався і різко прокинувся.
Яскраво світило сонце.
На ліжку залишилася липка волога. Ву Сі приголомшений сів, але його розум все ще залишився в тому неймовірно реалістичному сні.
Ліки та отрута були невіддільні один від одного. У їхньому клані, якщо хтось підхопив рідкісну хворобу, Великий Шаман брав відповідальність і забирав хворого в травника. Зрозуміло, Ву Сі знав про подібні речі. Смарагдовий палац – публічний дім. Хоч він і не бував у таких місцях раніше, але чув, що там використовують особливі пахощі, що пробуджують чуттєвість для підняття настрою гостей. Діяли вони дуже м'яко, тому, зрештою, не могли ні на що вплинути.
І все ж, якщо врахувати, що він був саме у тому віці, коли кров у юнаків гаряча, подібні сни – нормальне явище.
Ву Сі розумів, що це лише доказ того, що він виріс нормальним чоловіком, але це не означало, що він не відчував збентеження.
Особливо пригадуючи дуже знайомі очі з того сну. Подумавши про це, він знайшов власника того приємного аромату та тихого сміху.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьомий Лорд
RomanceКнязь Наньніна, Цзін Бейюань, всьоме вступив у цикл перероджень і опинився в минулому, коли все тільки починалося. Отримавши другий шанс, він має вирішити чи прийшов, нарешті, час відпустити свої почуття. Та окрім цього йому належить впоратися з юно...