Розділ 65. Життя з тобою

30 8 0
                                    

Дихання, що вдарило йому в обличчя, здавалося, принесло з собою сильний відчай, металічний запах поширився навколо. Цзін Ці відчув, що його губи оніміли від болю, і хотів відштовхнути Ву Сі, але той міцно стиснув його в своїх обіймах.

Не те, щоб він не міг відштовхнути чи вдарити його. Цзін Ці знав, що його власних сил недостатньо, але вони були не настільки погані, щоб у нього взагалі не було можливості чинити опір.

Проте він підсвідомо не хотів ударити і поранити його.

Ще з дитинства Ву Сі частенько грубив, і що б він не думав, навіть Цзін Ці, з його стриманістю та гарним характером, час від часу стріляв іскрами з очей, хоча завжди потайки терпів. Але тепер, коли до всього додалися дотики, у нього все ще не вистачило духу використати насильство проти насильства. Він наче зіпсував дитину і тепер мусив з'їсти свій власний гіркий плід.

Проте він, навпаки, не міг утриматися, щоб не потурати йому.

Він не міг змиритися з цим безжальним захопленням, не міг утримати його за дверима в повному спокої, переплетеному байдужістю.

Через деякий час, коли обидва тяжко дихали, Цзін Ці з великими труднощами зумів звільнити руку. Злегка прохолодною долонею він схопив Ву Сі за шию ззаду, з силою відтяг його від себе, а потім різко зробив величезний крок назад, вдарившись спиною об двері.

Він нахмурив брови, потягнув руку і доторкнувся до куточка рота – це було боляче, а шкіра справді виявилася прокушеною. Після цього він люто витер смужку крові.

– Ву Сі, ти собака? – сердито сказав він.

Дихання Ву Сі ще не заспокоїлося, але його рум'янець швидко спав і повільно побілів. Його погляд упав на трохи червоні та опухлі губи Цзін Ці, які він прикусив. Його серце шалено забилося, після чого він рвучко відвів погляд, гаряча лють відступила, змінюючись безпорадністю.

– Ти...

Він думав про те, наскільки сильно Цзін Ці йому подобається, але він завжди робив неправильні вчинки і завжди робив його нещасним. У цю ж мить його огорнув смуток: нескінченні гори та ріки можна обійти, тільки шлях до серця цього чоловіка був таким заплутаним і глибоко прихованим.

Однак, коли Цзін Ці тихо зітхнув, він раптово притяг Ву Сі до себе за талію, і очі його розширилися. Обличчя чоловіка було так близько, м'яке дихання Цзін Ці перепліталося з його власним, змушуючи його щоки знову спалахнути.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now