Розділ 10. Так звана удача

46 10 2
                                    

Після прибуття до столиці, Ву Сі викликав сильні вітри і підняв незліченні хвилі, але після свого приголомшливого вчинку, не зробив нічого, що виходило б за рамки. Поки він залишався на заїжджому дворі, майже нікому не вдавалося його побачити. Минуло півроку, перш ніж будівництво резиденції юного шамана добігло кінця. Невідомо, навмисно чи все-таки випадково, але маєток заручника розташовувався на одній вулиці з резиденцією князя Наньніна.

Само собою, це не відповідало правилам пристойності, проте нікого це не хвилювало, тому що міністр Цзянь, чиїм улюбленим словом було «Неподобство!», був у центрі скандалу і залишився з обпаленою головою і розбитим чолом.

Ву Сі нічого не знав про це, проте Цзін Ці чудово розумів ситуацію.

Юний шаман тримався тихо, але знайшлося чимало людей, які бажали скористатися нагодою. Якби подібні особи, які прагнуть створити у світі хаос, вишикувалися в один ряд, то змогли б зробити кілька кіл навколо столиці.

Були ті, хто встромив нігті в Цзянь Сіцзуна, засуджуючи все – від його способу життя до таємної змови зі зграєю тигрів і вовків. Звичайно, всі знали, що це за «зграя тигрів та вовків». Якби справа розгорнулась трохи далі, то розмови неодмінно перейшли б до «якогось чоловіка», що не мав ні роду, ні государя, задумував зраду і так далі. Письмові доповіді трону, всі як один засуджували старшого сина імператора і накопичувалися купами, немов сніжинки.

Були й ті, хто скаржився від імені Цзянь Сіцзуна, аби засудити чаклунство і чорну магію. Від розмов про мистецтво чаклунства вони переходили до обговорення даоських ченців, яких вищі сановники тримали біля себе, слухаючи їхню брехню, на кшталт як стати небожителем або як створити еліксир безсмертя. Усі знали, що найближчим довіреним Хелянь Ці був даос на прізвище Лі. Моментально жорстокі закиди злодіянь, чаклунства, недобрих підступів і всього подібного затягли все небо, з'являючись так часто, що імператорський письмовий стіл тріщав по швах.

Незважаючи на нездорову атмосферу при дворі, для дітей, яких ще не торкнулися ці тривоги, дні пронеслися особливо швидко. Юнаки стали високими й стрункими, наче дерева, що обросли довгими гілками і успішно поєднували навчання з бездумним сидінням в маєтку.

Ву Сі та Цзін Ці хоч і жили близько, але не дуже часто спілкувалися.

Ву Сі ніби інстинктивно чинив опір цьому гарному витонченому юнакові, адже постійно відчував, що за його усмішкою ховається щось ще.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now