Цзін Ці трохи опустив голову, ухиляючись від погляду Хелянь Ї.
Лу Шень – дуже талановита людина. Поступово відточивши свою майстерність, він зможе стати чоловіком розуму та світла та привести країну до спокою. Він прочитав безліч книг, але через юні роки його ставлення до світу було дещо наївним.
Хелянь Ї часто відвідував Су Цінлуань, важко сказати, скільки в цьому було щирості, а скільки фальші. Цей чоловік ніби все життя був пов'язаний невидимою мотузкою, яка не дозволяла йому збитися зі шляху становлення імператором. Але навіть так він не міг стримати свої почуття.
Зрозуміло, ніхто не бачив муки та обмеження, що сковують людину такої великої хоробрості та устремлінь.
Цзін Ці визнавав, що ще не розібрався у своїх бажаннях: з одного боку, він відчував себе простим спостерігачем, який з важкими зітханнями стежить за справами, які його не стосуються; з іншого боку, він не міг утриматися від спогадів про події багатовікової давності, хай навіть він поховав їх у найглибшому і найтемнішому куточку свого серця, хай навіть усі шалені, безглузді прихильності розтанули, як дим.
Він більше не бентежився про них, але вони все ще займали місце всередині. Ці почуття справді дуже важко зрозуміти.
На щастя, Хе Юньсін відкрив рота і змінив тему розмови, запитавши:
– Чув, сьогодні Його Величність з'явився при дворі і навіть дав волю своїй поганій вдачі. Що сталося?
Хе Юньсіна поважали в столиці. Він очолював список «Трьох найкращих панів», але ще не вступив на службу. Кілька разів його персону висували, але у його батька, старого хоу Хе Цзіна завжди був привід відмовити, щось на кшталт «молодий і недосвідчений» або «здібності скромні і поверхневі знання», які звучали лише трохи краще, ніж повна нісенітниця. Це засмучувало Хе Юньсіна, маючи ідеали, він мучився неробством і міг тільки день у день прогулюватися столицею верхи, немов гончий собака.
На щастя, його добрий друг, Лу Шень, представив його Хелянь Ї, з яким вони заприятелювали з першої зустрічі. Лу Шень розповів про звинувачення Цзян Чжена і про те, як Вей Чена усунули з посади. Хе Юньсін мимоволі насупив брови і глянув на Цзін Ці:
– Хіба князь минулого разу не порушував тему Весняного ринку Вакура?
Цзін Ці похитав головою:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьомий Лорд
RomansКнязь Наньніна, Цзін Бейюань, всьоме вступив у цикл перероджень і опинився в минулому, коли все тільки починалося. Отримавши другий шанс, він має вирішити чи прийшов, нарешті, час відпустити свої почуття. Та окрім цього йому належить впоратися з юно...