Розділ 29. Фальшивий фенікс, справжній дракон

33 10 1
                                    

Змірявши юнака поглядом, Ву Сі насторожився і запитав Цзін Ці:

– Ти не був п'яний?

– Алкоголь ударив мені в голову, але не настільки сильно, щоб я не міг зберігати ясність розуму, – Цзін Ці, ліниво улаштувавшись на пошарпаному стільці, вказав на чоловіка, що стояв осторонь: – Це пан Лу, один із людей Цзишу.

«Пан Лу» поспішно вклонився Ву Сі і сказав:

– Вітаю юного шамана. Князь надто великодушний. Цей мізерний Лу Юй лише виконує доручення нашого господаря.

Ву Сі дещо невпевнено подивився на Цзін Ці:

– Що трапилося?

– Пане Лу, дозвольте йому почути ваші слова, – відповів Цзін Ці.

– Слухаюсь, – сказав пан Лу. – Якийсь час тому господар доручив цьому нікчемному дізнатися про «Темних шаманів». Тільки зараз мені вдалося знайти кілька зачіпок.

– Яких?

Вираз обличчя Ву Сі був похмурим, погляд – суворим. Лу Юй мимоволі відвернувся.

– У прагненні знайти безсмертя Його Високість другий принц Хелянь наказав збудувати садибу біля даоського храму «Підтримання порожнечі». У цьому храмі був загін темних шаманів. Вони ніде не з'являлися, їли та пили під особистим наглядом глави храму. Ніхто про це не знав. Хелянь Ці дуже обережний, нам знадобилося три місяці, щоб вичислити людину, яка щодня постачала їм їжу. Крім слідів темних шаманів, ми також виявили, що дехто неочікувано таємно контактував з ними.

Побачивши байдуже обличчя Цзін Ці, Ву Сі почав здогадуватися.

– Хто це був? – спитав він.

– Пані Юаньюе, Су Цінлуань, – надзвичайно низьким голосом відповів Цзін Ці.

Важко було зрозуміти за виразом обличчя, що в нього на душі. А Сінлай здивовано подивився на Ву Сі. Той довгий час мовчав, у його голові крутилося безліч думок.

– Ти впевнений? Чи є ще якісь докази, крім відвідування нею храму? – повільно й обережно спитав він.

Лу Юй кивнув головою.

– Ми вирішили дізнатися більше про минуле Су Цінлуань і виявили, що при народженні її звали Су Цуй-ер, вона виросла в Цзянчже, в містечку під назвою Селище Су, рідних немає. За чутками, коли вона була маленькою, її батьки допомогли даосу на прізвище Лі.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now