Розділ 44. Скликання військ для вироку

34 9 1
                                    

Князь Наньніна Цзін Бейюань, як правило, користувався прихильністю імператора. Раніше, хоч він бешкетував у столиці, але мав підтримку як імператора, так і наслідного принца. А перший, і другий принци глибоко ненавиділи його, проте не мали ніякої можливості завадити його дебоширу.

Але тепер він раптово потрапив під домашній арешт.

У найпотаємніших куточках палацу завжди ховалися секрети, і саме тому їх вже знали на наступний день. В результаті за один день причина, через яку князь Наньнін отримав тримісячний домашній арешт, поширилася по всьому місту – буквально всі вже були в курсі.

У Східному палаці Хелянь Ї у гніві розбив чашку, порізавши руку уламками білої порцеляни. Коли на підлогу почала капати кров, пара молодих покоївок з жахом дивилися на нього. Перша швидко вибігла за імперським лікарем, а інша опустилася на коліна, обережно взяла його руку і почала прибирати уламки порцеляни на ній. Перш ніж вона встигла це зробити, він різко встав і вилетів надвір.

Його особистий помічник, Юй Куй, якраз ніс повні кошики привезеного чаю... принц так кудись летів, що штовхнув його і чай майже увесь розсипався. Помітивши, що вираз обличчя наслідного принца був неприродно похмурим, Юй Куй, не звертаючи ні на що інше уваги, поспішно кинувся за ним, і кричав раз за разом:

– Ваша Високість, Ваша Високість, куди ви йдете?

Слова Хелянь Ї здавались такими, ніби він їх видавлював із щілини в стиснутих зубах.

– Іди... приведи людей, щоб оточити цю вулицю Жовтої квітки. Крім того, цей Мін Хуа... Я хочу подивитися, з чого він зроблений. Невже він такий гарний, що зміг спокусити нашого неприступного князя... Добре... Дуже добре, дуже добре!

Чому якась повія є прийнятною, а я ні? Турбота, яка протягом стількох років ні краплі не виходила за межі – була повністю згодована собакам?

Я ставлюся до тебе як до скарбу, і ось як ти відплатив мені?

У тривозі Юй Куй кинувся до Хелянь Ї, захеканий, він упав навколішки на землю, обіймаючи його за ногу.

– Ваша Високість, ви в жодному разі не повинні цього робити! Прямо зараз інтрижка князя викликала скандал по всій столиці, якщо ви зберете сили, щоб заарештувати одну-єдину повію в такий критичний момент, і чутки про це стануть відомі, що люди скажуть? Що подумає імператор? Якою буде репутація наслідного принца? Ви не думаєте ні про кого іншого, але хіба вам начхати на наш Дацін? Ви повинні не поспішати, приймаючи рішення з цього приводу, Ваша Високість!

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now