Розділ 25. Тяжкі спогади

37 11 1
                                    

Цзін Ці миттєво взяв під контроль вираз свого обличчя і насупив брови, наче нічого не сталося.

– Навіщо? – трохи нетерпляче спитав він. – Я добре знаю цього негідника: він не промовить жодного слова, навіть якщо тричі його штовхнути. А якщо він і відкриє рота, то я почну задихатися від гніву. Хіба його груба мова не зіпсує настрій Вашій Високості?

– Що зіпсує? Невже я надаватиму значення кожній дрібниці, сказаній вустами дитини? – Хелянь Чжао глянув на нього з удаваною усмішкою. – Князь вважає, що я недостойний честі побачити обличчя юного шамана?

...Цілком можливо.

У душі Цзін Ці безжально проклинав Хелянь Чжао з голови до ніг: хіба він не просто наривається на неприємності від нічого робити? Здається, він справді недооцінив рівень самовдоволення Хелянь Чжао, коли той досягає своєї мети. Однак на обличчі Цзін Ці все ще світилася посмішка:

– Його Високість вирішив подразнити мене цими словами? Я не заслужив таких звинувачень. Пін Ань, йди в маєток юного шамана і скажи, що Його Високість у мене. Запроси його зайти ненадовго.

Якби йшлося про щось інше, то впади Цзін Ці на голову величезний бамбуковий кошик, він би не злякався. Але Ву Сі... У той момент одна тільки думка про цю дитину викликала у Цзін Ці сильний головний біль – слова «упертий» було б недостатньо, щоб описати його. Хелянь Чжао, безумовно, мав непомірне честолюбство і любив слухати лестощі, проте про близькі стосунки князя Наньніна і наслідного принца знав весь народ столиці. Звичайно, в очах першого сина імператора спадковий принц не заслуговував на увагу, але він не був новачком у питаннях політики і яку-небудь обережність проявляв, тому і вирішив вивідати наміри Ву Сі.

Цзін Ці вдавав, що все гаразд, але в роті у нього було гірко. За секунду в його голові промайнули тисячі варіантів розвитку подій і найкращим був той, у якому Ву Сі прикинувся б мертвим і не прийшов, бо так Цзін Ці ще зумів би придумати привід зам'яти справу. Він боявся, що Ву Сі, тільки-но побачивши Хелянь Чжао, скаже: «Я знаю тебе, Хелянь Чжао. Ти наш найлютіший ворог» або без зволікання витягне свій гак і вб'є принца...

Він не міг допустити такого розвитку подій. Але як можна відкинути смертельну ворожнечу? На перший погляд, Цзін Ці розмовляв з Хелянь Чжао і Чжо Сілаєм абсолютно безтурботно, проте в голові його думки швидко змінювалися одна іншою в спробі передбачити вихід на випадок, якщо Ву Сі дійсно вийде з себе.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now