Розділ 73. Остання битва (3)

27 8 0
                                    

Першого жовтня оборона Даціну провалилася.

Двадцять третього жовтня було взято місто Сюаньчен.

Наприкінці місяця перевал Цзін був захоплений.

На північ від столиці більше не було ні підступних територій, які б могли захистити її, ні високих міських воріт, ні поля, яке можна було обхопити одним поглядом.

Вождь Вакури, Джеше, протистояв багатотисячному війську Хелянь Чжао в Ганьсу. Незважаючи на те, що останній загинув у битві, а рештки Даціну розбіглися з жаху, збитки Вакурам завдали чималі. Джеше вважав їх натовпом, який не витримає жодного удару, але, на його подив, вони були надзвичайно витривалими в бою.

Потім він зрозумів, що недооцінив народ Даціну. У тій битві він ледь не опинився у ситуації, коли переміг десять тисяч ворогів, а сам втратив вісім тисяч. Якби Хелянь Чжао не впав зі свого підстреленого коня в останню секунду і не був зарубаний до смерті воїном Вакури, йому, ймовірно, навіть спала б на думку ідея відступити.

Однак Небеса допомогли йому.

Після великої битви при Ганьсу він деякий час відпочивав і реорганізувався на місці, щоб завбачливо сформувати новий план наступу, бо знав, що попереду його чекають перешкоди Даціну.

Цього року Джеше Урме виповнилося тридцять шість років, він був рідкісним амбітним персонажем із савани. Він допоміг Чжао Чженьшу утримувати приватні війська на Весняному ринку, терпляче підганяючи його, як собаку, протягом більше ніж десяти років. За ці роки він пройшов шлях з енергійного парубка і повільно набув вовчого розрахунку та наполегливості, виховуючи витонченість, глибоку, як траншея.

Чжао Чженьшу використовував свою владу та гроші, щоб щасливо виростити пасовищного вовкодава. Всі ці роки він виховував його, даючи йому безліч багатств для підтримки.

Джеше не змарнував їх. Він, як і раніше, їв сушені коржі, спечені своєю жінкою, гриз грубе сушене м'ясо, яке важко було проковтнути, і як всі інші, носив смердючий пастуший одяг, проте використовував ці гроші, щоб таємно підкуповувати вищу владу, дарувати рабів і красунь своїм ворогам, а потім приєднати їх до своїх володінь.

Потрібно було десятиліття, щоб охопити всю прерію, змусивши Вакури, які кілька сотень років були зруйновані і розбиті на частини, знову об'єднатися. Північний синій вовк видав протяжне виття, вишкіривши гострі пазурі та попрямував на південь.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now