Розділ 42. Божественна техніка Сьомого Лорда

32 9 0
                                    

Сьогодні стало відомо, що міністр Чжао пішов у відставку. Завтра стане відомо, що пана Чжоу з Міністерства доходів було заарештовано та призначено на інше місце. Післязавтра у всіх напрямках розгорятимуться бійки і з усіх дворів летітиме чорний дим, забруднюючи повітря, що практично можна описати: «як тільки ти перестанеш співати, я вийду на сцену».

Проте, дні Цзін Ці пройшли особливо легко. Щодня на світанку він виходив з доповіддю, трохи ходив по колу на очах у всіх чиновників, а після цього зникав безвісти.

Він з'являвся і зникав, як примара.

Решту часу, після того як він повернувся, не рахуючи підробітку вчителем на пів ставки для цього негідника Ву Сі, він витрачав на прогулянки вулицею Жовтої квітки, коли була хороша погода, або ж залишався в князівській резиденції, коли погода була йому не по душі. Він тримав групу молодих акторів невідомого походження на своєму задньому дворі, і, коли йому не було чого робити, любив писати для них кілька ексцентричних пісень. У піднесеному настрої він іноді спеціально запрошував Ву Сі.

Ву Сі так ненавидів нестримний спосіб життя Цзін Ці, до скреготу в зубах, але все одно розумів, що це неважливо – яким би нестримним він зараз не був, князь повинен таким бути. Часто після закінчення пісні Цзін Ці не говорив ані слова, тільки дивився в очі тому, від кого чекав оцінки свого шедевра. Навіть якщо це могло охолодити його ентузіазм, Ву Сі завжди казав правду:

– Подібно до передсмертних криків.

– Денний жах.

– Справжній поклик смерті. Навіщо цей костюм? Я не розумію. Я просто думаю, що він виглядає точно як повішена примара, яку не вимили, перш ніж воскресити.

Ву Сі став свідком того, як Цзін Ці скреготів зубами від його незлічених атак, не в силах вибухнути, він міг тільки змусити себе ніяково усміхнутися з легким відчуттям, ніби меланхолія переповнює його груди.

Ті начитані та надмірно уважні люди часто виявлялися надто впертими у звичках світу і були нездатні думати про надзвичайно творчі речі, які змусили б людей сяяти очима. Через деякий час Цзін Ці також виявив, що він відносно нудний – все, що він міг вигадати, належало до тих самих старомодних речей. З таким же успіхом він міг би втекти до звичайних людей, послухати казки та весело провести час.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now