Нещодавно дружина наслідного принца завагітніла, але втратила дитину через місяць. Вона плакала, перебуваючи на межі свого життя, але Хелянь Ї не відчував до цього глибоких почуттів, лише жалість. Су Цінлуань завжди була бездоганною, миска з ліками позбавляла багатьох незручностей... з цієї причини у нього ніколи не було потомства. Побачивши таку пухку дівчинку, що тяглася до нього і нетерпляче спостерігала за ним, він спочатку постояв на місці, потім повільно нахилився, поклав руки під пахви маленької леді і підняв її з землі.
Тільки коли він підняв її, то зрозумів, що щось не так. Дівчина була пухка, на ній не було жодного місця, яке не було б м'яким, ніби її тіло було зроблене без кісток, і від неї пахло молоком. Він не знав, куди покласти свої руки і що робити далі. Однак Цзян Сюе не соромилася незнайомців і щасливо хихотіла, кинувшись у його обійми і витираючи всю свою слину об його плече.
Він скоса глянув на невелику вологу пляму на своєму одязі, і куточок його рота різко ворухнувся.
– Лі Лян сказав, що ти – наслідний принц. Ти правда наслідний принц? – Запитала вона.
– Ти хоч знаєш, хто такий наслідний принц? – Він усміхнувся, знайшовши це кумедним.
Вона кивнула, стискаючи його одяг, як восьминіг, і хотіла забратися йому на плечі, щоб посидіти на них. Однак вони були недостатньо широкими, вона довго вовтузилася, але не могла знайти для себе зручного місця, тому здалася, слухняно стиснувшись в його обіймах.
– Лі Лян сказав, що наслідний принц – великий чиновник, більший за мого тата, – сказала вона дитячим голосом.
Хельнь Ї не втримався від сміху. Трохи подумавши, дівчинка запитала:
– Мій тато тебе слухається?
Трохи розібравшись, як тримати дитину на руках, він схрестив руки і посадив її на них, поклавши одну руку на спину.
– Напевно слухається, – кивнув він.
Цзян Сюе надихнулася, її пара великих чорних контрастних очей блимала, дивлячись на нього, а потім з відворотів вона витягла невеликий мішечок з цукерками і піднесла одну до рота принца.
– З'їж одну.
Її рука була в її власній слині, і коли вона ось так схопила цукерку, та стала липкою.
– Я дорослий, я не їм таке, – змушений був відповісти принц.
Цзян Сюе зраділа, побоюючись, що він не дотримає слова і дуже швидко жбурнула цукерку собі в рот.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьомий Лорд
RomanceКнязь Наньніна, Цзін Бейюань, всьоме вступив у цикл перероджень і опинився в минулому, коли все тільки починалося. Отримавши другий шанс, він має вирішити чи прийшов, нарешті, час відпустити свої почуття. Та окрім цього йому належить впоратися з юно...