Розділ 13. Брат Ву Сі

41 10 1
                                    

Правду кажучи, Хелянь Ці оточувала дивна аура.

Він був молодим, ніби щодня пив еліксир безсмертя, і за ним постійно слідував худий, як хмиз, даос з гострим, як шило, підборіддям і зморщеною шкірою на запалих щоках. На вигляд цей даос, очевидно, порядною людиною не був.

Натомість зовнішність Хелянь Ці зовсім не виглядала жахливо – навпаки, при першій зустрічі він здавався людям дивовижно прекрасним. Однак саме цей гарний молодий чоловік з чудовими манерами був набагато небезпечнішим супротивником, ніж Хелянь Чжао. Зрештою, незважаючи на жорстокі вчинки, Хелянь Чжао був лише грубіяном.

Ву Сі злякався, коли Цзін Ці раптово схопив його за руку. Як правило, він не дозволяв наближатися до себе не тому, що не хотів мати справу з людьми, а тому, що під його одягом ховалися отруйні тварини – наприклад, його зап'ястя завжди обвивала дуже отруйна бамбукова куфія[1].

[1]Куфія бамбукова – отруйна змія з роду Куфія родини Гадюкові.

Коли Цзін Ці, не сказавши жодного слова, схопив його за рукав, Ву Сі відчув, як змійка слідом за його рухом напружилася і легенько затремтіла. Зрештою, вона висунула голову і встигла червоним язичком ледве відчутно торкнутися пальця Цзін Ці, перш ніж знову сховатися під широкими рукавами одягу.

Насправді зміїну отруту можна нейтралізувати, але Ву Сі глянув на тендітне тіло князя Наньніна і засумнівався, що встигне принести протиотруту після укусу. Ву Сі ще минулого разу, коли Ханьлінський академік мало не помер від страху, зрозумів, що жителі Центральних рівнин боялися цієї маленької істоти. А тому Цзін Ці так чи інакше злякається...

Однак пальці були дуже чутливою частиною тіла. Ву Сі ще не встиг засунути голову змії назад, коли Цзін Ці вже відчув, як щось лизнуло його руку. Опустивши голову, він зустрівся поглядом з маленькою смарагдово-зеленою змією, захованою в рукаві. Серце Ву Сі на секунду перестало битися.

Але Цзін Ці, всупереч очікуванням, кинув на змію такий байдужий погляд, ніби це й справді був лише звичайний браслет. Він ніяк не відреагував і не відпустив рукав Ву Сі, лише потягнув його на півкроку назад, що той не зустрівся поглядом з Хелянь Ці, а потім очима подав знак Хелянь Ї.

Ще дивнішим було те, що змійка продовжила дивитись на руку людини і торкнулася до неї язиком кілька разів. Через якийсь час, втративши інтерес, вона повернулася на своє місце, слухняно обвившись навколо зап'ястя.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now