Розділ 50. Сітка

31 9 2
                                    

Хелянь Ї та Цзін Ці переглянулися і зі швидкістю вітру обидва вигадали плани. Цзін Ці відступив на крок, прикинувшись глухим і не втручаючись, коли Хелянь Ї впав навколішки на землю, взяв на себе ініціативу і виклав свою точку зору.

– Отець-імператор проникливий, як чисте дзеркало, як другий брат міг зробити таке? Цей слухняний син не повірить у це!

Логічно припустити, що за таких обставин і як спадкоємцю, для Хелянь Ї найкраще грати глухонімого, адже він добре знав, що всі огидні справи Хелянь Ці були правдою, а також розумів, що, якщо він виступить на його захист, це було б занадто безглуздо і означатиме, що він обходить закон від імені родича. Однак, якби він навпаки підтримав Цзян Чжена, все склалося б набагато серйозніше – він, очевидно, схопився за шанс покінчити з відступником і, таким чином, думав усунути власного брата, навіть не будучи імператором.

І всі вони знали, що той, хто сидить на троні, позбавлений таких слів, як "мудрий правитель".

Хелянь Пей не хотів чути, чий син мертвий, а чий син живий, ні про те, хто краде гроші чи хто тримає приватні війська. Ці речі, звичайно, були надзвичайно важливі, і зазвичай їх було достатньо, щоб він ударив по столу, встав і заревів, вимагаючи ретельного розлідування, але в даний час в його очах залишалося тільки одне – що Цзян Чжен і його група безсмертних, об'єдналися, щоб змусити його покарати власного сина.

Це було примусом! Це було повстанням!

У відповідь на це Хелянь Чжао відразу ж отямився. Знаючи, що він був на крок повільніший, він затаїв жаль у своєму серці, але послідував за наслідним принцом у згоді.

– Батько імператор, те, що сказав наслідний принц, абсолютно правильно. Цей син теж не вірить такій заяві. Це неабияке питання, і я сподіваюся, що всі говоритимуть і діятимуть обережно, щоб не поспішати з ухваленням рішення.

Цзян Чжен, очевидно, був дохлою свинею, яка не боїться лізти в окріп. Він повільно і розважливо заговорив, почувши це.

– Мудрий імператоре, цей слуга має особисто написаний лист пана Чжан Цзіня, а також різні бухгалтерські книги та листи. Його Друга Високість тримала молодого майстра Чжана в маленькому дворику на північному заході столиці, що я вже дослідив і перевірив, захопивши понад тридцять служителів. Я не посмів би обдурити государя. Правильно це чи ні, можна дізнатися з одного розслідування, проведеного Судом Імперського Клану.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now