Останнім часом Хелянь Ці відчував себе роздратованим. Відтоді, як Цзін Бейюань повернувся з Лянгуану, він був дуже злий. Зокрема, коли час від часу стикався з ним при дворі, те, як Цзін Ці дивився на нього з цією фальшивою усмішкою, висловлюючи йому добрі побажання, болісно здавлювало його груди.
Він не задумувався про це раніше, але, згадуючи слова даоса Лі, йому почало здаватися, що дуже багато закулісних справ зроблені руками цього молодого князя.
Раніше Хелянь Ці вважав цього хлопця пристойним, він лише трохи збуджував його розпусне серце. Однак зараз відчув, що за цією парою сяючих очей кольору персика, попри все, ховається величезна тінь. Навіть його пильний погляд викликав у Другої Високості занепокоєння.
Су Цінлуань була поруч з наслідним принцом, але це не принесло плодів, жінку, швидше за все, заховав його молодший брат. До того ж, Хелянь Ї, мабуть, мав лише крихітну схильність до розваг, поруч з нею він нічого не робив, окрім як вимовляв нудні слова, вживав алкоголь і слухав пісні. При ній про щось надзвичайно важливе ніколи не йшлося.
Якщо Хелянь Чжао стверджував, що його влада знаходиться на півдні, а Лянгуан вже давно підпорядковувався йому, тоді сила Хелянь Ці була на північному заході. Чжао Чженшу привертав до себе увагу одним лише поглядом, як і Ляо Чженьдун, він був схожий на дерево, що притягувало вітер. Він ніколи не розслаблявся, не шкодував подарунків своєму начальнику і давав хабарі належним чином.
Всі ці роки Цзян Чжен і ця зграя ще живих стариків неухильно спостерігали за північним заходом, але і Чжао Чженшу вистачало таланту, тож вони ніяк не могли з ним впоратися. Відтоді як старший брат казна-звідки дістав того танцюючого демонічного кота, у Хелянь Ці з'явилася ідея. Північний захід вважався прикордонною територією, і його ландшафт, очевидно, сильно відрізнявся від столичного. Там теж можна було знайти незвичайних істот, яких він наказав привести Чжао Чженшу.
Коли він прийшов вислужитися з ними перед Хелянь Пеєм, той виглядав цілком задоволеним. У цей же час він використав можливість спрямувати очі у бік Цзін Бейюаня.
Даос Лі і Хелянь Ці вважали спадкоємця нічим не примітним, а от найбільшим ворогом для них був Хелянь Чжао. Однак, за ці роки, хлопець сильно виріс, а його крила ставали дедалі ширшими. Лу Шень хоч і був молодим, але увійшов до складу Військової таємної ради, та і на зборах цього літа Хе Юньсіна, сина хоу Цзін Цзе, Хелянь Чжао призначив у військове міністерство.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьомий Лорд
RomanceКнязь Наньніна, Цзін Бейюань, всьоме вступив у цикл перероджень і опинився в минулому, коли все тільки починалося. Отримавши другий шанс, він має вирішити чи прийшов, нарешті, час відпустити свої почуття. Та окрім цього йому належить впоратися з юно...