Розділ 70. Між життям та смертю

31 7 2
                                    

Том 4. Пісня закінчилася, але люди не розходяться

Цзін Ці підсунув одну ногу і став на коліна на ліжку, підняв підборіддя Ву Сі і подивився на нього згори до низу. Вдивляючись у ці очі, схвильовані чимось невідомим, він відчував, що вони нагадують рідкісні чорні перлини. Без жодних барв, довгий погляд у них, здавалося, здатен втягувати в себе людину, і він не втримався, доторкаючись до вій Ву Сі.

Пальці Ву Сі міцно вчепилися в простирадло, а тіло заклякло. Легкий аромат чоловіка, після нещодавнього купання, вдарив йому в ніздрі, наче збирався огорнути все його тіло. Хоча його серце тремтіло, він робив усе можливе, щоб опанувати себе.

Наньцзян був набагато простішим, ніж хитромудрий Дацін - той, хто йому подобався, був тим, кого він хотів. Незважаючи на це, він все ще відчував, що так не повинно бути. Прочитавши книги про Дацін, він знав, що «етикет» був для них найважливішою річчю, і що перед тим, як неодружена пара брала участь у весільних церемоніях, їм не належало надто часто бачити один одного.

Ну... він був чоловіком, але...

Він схопив Цзін Ці за пальці, які вже заповзали під його комір, і похитав головою з величезною рішучістю.

- Бейюань... Я все ще думаю, що це неправильно.

Раніше Цзін Ці завжди вважав себе людиною, яка, хоч час від часу і любила бешкетувати, все ж залишалася чистою і моральною. Але раптом він виявив, що, порівняно з Шаманом, його юнацьке, захаращене життя, що складалося з квітів, можна практично вважати прогірклим.

Хоча він не мав сильних почуттів щодо чуттєвості, він мав чимало способів зіграти цю роль. Кінчики пальців Цзін Ці були схожі на слизьку рибу, що вислизнула з руки. Ву Сі відчув, як вони легко покинули його долоню. Розкривши його комір, вони ніжно погладжували ключицю, ніби запалювали невидимі маленькі іскорки на його шкірі.

- Як це не правильно? - безтурботно запитав Цзін Ці.

Він навмисне сповільнився, обидві його розпусні руки пестили Ву Сі зверху донизу. Побачивши, як чоловік хвилюється і постійно нервує, він насолоджувався щастям відчувати його, і повільно розпалював вогонь усередині себе.

Стоячи одним коліном на ліжку, він усім тілом притискався до Ву Сі. Останньому довелося підпертися однією рукою, а іншою обійняти його. Знявши з себе більшу частину одягу, він нескінченно бентежився і в розпачі марив далі.

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now