Розділ 40. Весна прибула у імперське місто

31 10 0
                                    

Весна в імперському місті видалася беззвучною, наповненою лютим холодом, який вже поступово відступав. Весняний вітер раптово ставав теплим, потім знову холодним, ніби борячись за якусь невідому нагороду.

Цзін Ці вийшов з тронної зали з байдужим обличчям і поїхав у паланкіні прямо в маєток.

Він подумки підрахував, що в минулому він справді був трохи стараннішим. Всі ці ліниві роки більшість людей вважали його заможним неробою. Однак, до того моменту, коли Цзян Чжен підбурював усіх до заворушень, його пересування, відкриті або приховані від очей громадськості були непомітними, але тепер, коли стався інцидент з Лянгуаном, зацікавлені особи побачили його наскрізь.

Слова: «якось він захотів співати і його перша пісня вразила світ» було сказано про короля Чу, якщо вони впадуть йому на голову, це буде далеко непирємно.

Цзін Ці відпустив слуг і залишився сидіти на самоті у своєму кабінеті, несвідомо смикаючи пальцями нефритове кільце на шиї. Він задумався. Судячи зі слів Хелянь Пея, йому, мабуть, настав час відступити. Зрештою, це царство належало родині Хелянь. У деякі справи можна було підлити олії, але підніматися з ними на сцену, щоб влаштувати виставу, не було потреби.

– Де Пін Ань? Пін Ань! – раптом покликав він.

Коротка відповідь почулася зовні, Пін Ань відчинив двері й увійшов.

– Пане.

Цзін Ці трохи задумався.

– Коли наслідний принц одружився, мене не було в столиці і я не зміг потрапити на церемонію. Я завжди був з ним близький, а він не менше піклувався про мене, тож я думаю, це було трохи грубо.

Пін Ань вражено завмер, відразу зрозумівши прихований зміст його слів. Його обличчя скривилося.

– Пане, навіть якщо вас не було в столиці, ми, ваші слуги, ніяк не могли пропустили цю велику подію. Подарунки на весілля Його Високості вже давно доставлені і коли вони готувалися, я просив вас оглянути їх... більше того, ви можете особисто піти до Східного палацу, щоб щиро вибачитися за свою відсутність.

Дивлячись на нього, Цзін Ці раптово повеселішав і навмисно піддражнив його.

– Піти особисто? Якщо обидві мої руки порожні, то хіба інші не скажуть, що цей князь нещирий?

Сьомий ЛордWhere stories live. Discover now