Цзін Ці не міг не пізнати цей голос, навіть якби перетворився на попіл.
Коли Бай Вучан мимохідь згадав «Хелянь Ї» на березі річки, це не сколихнуло ніякі почуття у його серці. Минуло стільки років і разом зі старанними спробами забути, він давно поховав це ім'я в глибинах своєї пам'яті і викопати їх назад стало майже неможливо. Однак він, як і раніше, пам'ятав голос цієї людини. Пам'ятав його звички. Пам'ятав, як тільки його пальці торкалися чола, він не міг себе стримати і легенько відкидав волосся убік.
Ці речі, здавалося, глибоко вкорінилися в його душі. Іноді Цзін Ці замислювався, чи існував би взагалі той Сьомий Лорд, що провів шістдесят три роки біля Каменю трьох існувань, якби не був безперервно пов'язаний з Хелянь Ї в безкінечному циклі перероджень?
Мати погану карму – все одно, що потрапити під пташиний послід, вийшовши за поріг. Можна всіляко придумувати шлях в обхід, ламати голову і триматися насторожі, однак рано чи пізно знайдеться птах, який раптово вилетить нізвідки і скине свій послід на вашу голову. Саме тоді в душі з'явиться почуття, ніби невдача переслідує вас, як тінь невідступно слідує за тілом.
Цзін Ці подумки зітхнув. Він знав, що частота його дихання змінилася, коли Пін Ань раптово розбудив його. Не було ніякого сенсу прикидатися сплячим, тому він розплющив очі. Перед ним стояла звичайна дитина, якій має виповнитися десять наступного року, проте вже зараз вона мала блискуче майбутнє.
Цзін Ці подумав, що цей Хелянь Ї був також... надто зелений і недосвідчений.
Як тільки юнак побачив, що Цзін Ці прокинувся, гнівний вираз на його обличчі миттєво зник. Швидко нахилившись, він м'яко запитав:
– Як ти? Щось болить?
Усередині Цзін Ці, коли він в своєму першому житті побачив цю людину, в яку колись був закоханий усією душею і яка була жорстоко поранена, піднялася б ціла буря різноманітних відчуттів, серце його забилося сильніше. Однак відтоді вже минуло кілька сотень років.
Тож, знову побачивши цю людину, Цзін Ці відчув себе не у своїй тарілці і подумав: «Хелянь Ї завжди був таким? Чому... чому він здається мені таким чужим?».
Хелянь Ї вирішив, що безмовне заціпеніння Цзін Ці було викликане жаром, тому дбайливо перевірив його чоло долонею ще раз. Він скривився, насупив брови і різко повернувся до слуг, сказавши:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьомий Лорд
RomanceКнязь Наньніна, Цзін Бейюань, всьоме вступив у цикл перероджень і опинився в минулому, коли все тільки починалося. Отримавши другий шанс, він має вирішити чи прийшов, нарешті, час відпустити свої почуття. Та окрім цього йому належить впоратися з юно...