Княжа резиденція Наньнін, багато років занурена в тишу, ніби перетворилася на ласий шматочок пирога всього за одну ніч. Кілька днів поспіль перед її дверима тягнулася ріка екіпажів, гості йшли безперервним потоком. Цзін Ці відчув, що усмішка вже намертво застигла на його обличчі і важко зітхнув. Стояти біля воріт і торгувати усмішками, зустрічаючи гостей, виявилося тяжкою фізичною роботою.
Ву Сі, повернувшись разом із Ну Аха зі Смарагдового палацу того дня, так і не зміг заснути вночі. Він думав, що слова Ну Аха мали сенс. Поки люди щирі один з одним, байдуже, що за людина твій партнер – чоловік це чи жінка. Раптом він усе зрозумів.
«Постійно думати про нього, прагнути виконати будь-яке його бажання, а головне, хотіти постійно бачити його щасливим і сумувати, якщо він далеко», – хіба це не любов?
Здавна безцінні скарби було отримати легко, а серце коханого важко, але Ву Сі вважав, що треба лише докласти зусиль і тоді улюблена річ обов'язково з'явиться у людини в руках. Ті, кого спіткала невдача, просто недостатньо старалися.
Тому наступного дня Ву Сі подався до князівської резиденції Наньнін.
Але що дивно: коли він раніше відвідував Цзін Ці, той нічим не займався. Якщо він не вирушав на аудієнцію до імператора рано-вранці, то байдикував, коли б Ву Сі до нього не приходив. Однак, коли він знову з'явився в князівській резиденції після кількох днів гри у хованки, виявилося, що у цього хлопця повно справ. Ву Сі приходив неодноразово, але не застав і тіні Цзін Ці. Навіть Пін Ань носився на всі сторони, не торкаючись ногами землі. Тільки спитавши, він дізнався, що це все влаштували, щоб допомогти Цзін Ці зібрати речі в дорогу.
Тільки ПІн Ань помітив прихід гостя, швидко заварив йому чай і налив воду. Ву Сі поцікавився, куди пішов Цзін Ці. Пін Ань нарешті знайшов, кому можна виговоритися і одразу ж вивалив нескінченні скарги:
– Кажуть, десь у Лянгуані почалося якесь заворушення. Не знаю... – він озирнувся на всі боки і понизив голос. – Не знаю, чим думав Його Величність, призначаючи нашого пана імператорським посланцем. Кажу вам, пан не переносить зимовий холод і літню спеку, одягається, піднімаючи руки, і їсть, лежачи і відкриваючи рота. Він ще жодного разу не пройшов більше кількох кроків і ні на секунду не спізнився на чай із легкими закусками. На нього чекає довгий шлях, але він наказав мені не залишати резиденції і не дозволив піти за ним. Ніхто з нас не знає, чого чекати, а йому, звичайно, все одно, і що тепер робити?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьомий Лорд
RomantizmКнязь Наньніна, Цзін Бейюань, всьоме вступив у цикл перероджень і опинився в минулому, коли все тільки починалося. Отримавши другий шанс, він має вирішити чи прийшов, нарешті, час відпустити свої почуття. Та окрім цього йому належить впоратися з юно...