38. rész (18+)

1.4K 24 8
                                    

...Tudom, hogy észrevetted, mikor állt a farkam...
Ez után heves csók csatába hívott engem, ami egészen addig tartott, amíg el nem fogyott a levegőnk.
Ezután elég gyorsan elfajultak a dolgok, és jelenleg ott tartunk, hogy lehúzott nadrággal áll előttem. Két kezét a hajamba túrta, így satuban tartva a fejem. Csípőjét lassan előre tolta, ezzel tövig benyomva magát ajkaim közé. Gondoltam, mivelhogy tudja, elsőre csinálom ezt, majd kíméletes lesz, ám ez közel sem így alakult. Hirtelen gyorsan kezdte mozgatni a derekát, és hatalmas mérete miatt fulladozni kezdtem. Megállt, megsimogatta a hajam, majd tovább mozgott. Idővel megszoktam, és nagyjából 10 perc után beleélvezett a számba.

MANUEL SZEMSZÖGE

Úristen, ez a csaj egy szexistennő...
10 perc után bele is élveztem a szájába, de akkora adagot, hogy ennyivel egy medencét is megtölthettem volna...

- Nyeld le Kislány! - utasítottam őt, és szót is fogadott nekem - Jó kislány!

- Apuci, olyan finom vagy! - mondta miközben még mindig előttem térdelt, a száját törölgetve

- Jól laktál, Hercegnőm? - mondtam, mire csak hümmögött egyet

- Igen bébi, de ebből még akármennyit is meg tudnék enni... - nyalogatta meg a szája szélét - Apuci, kapok még egy kört? Éhes maradtam..

- Hát perszehogy!

Miután újra a szájába élveztem (hozzá teszem, most sokkal többet kapott, mint legelőször), kihúztam a férfiasságom ajkai közül, így Laura nyála a farkam és a szája között nyúlt, majd végig húztam a ragyogó testén.

Ezután ledöntöttem az ágyra, kezemmel összefogtam kezeit a feje felett. Letérdeltem elé, s belé mélyesztettem a nyelvem, erre hatalmas nyögéssel reagált. Mikor már harmadszor élvezett bele a számba, elkezdtem szivogatni az érzékeny pontját.

Majd hirtelen felkaptam a vállamra, és lecipeltem a földszintre, s elindultam a ház legeldugottabb részére, ahol a benti medence is van.

- Baba, te mit szeretnél itt csinálni? - kérdezte tőlem Laura

- Majd meglátod! Hozok le fürdőruhát, ne mozdulj!

- Hát kicsim, azt nehezen fogsz hozni... - nevetett

- Jaaa, igen, tényleg. Akkor nincs más választásod... - ezzel elkezdtem lehúzni róla a nadrágját, majd végül teljesen meztelenül feküdt a napágyon

- Azt ne mond, hogy meztelenül akarsz fürdeni!? - akadt ki

- Akkor nem mondom, de így lesz. - mondtam, miközben én is levetkőztem

Felkaptam őt menyasszony pózba, majd lassan besétáltam vele a vízbe.

- Manuel engedj eeel! - sikítozott

- Na még mit nem!

Felkaptam az ölembe, megmarkoltam a fenekét, ezzel jelezve neki, hogy kulcsolja rá a derekamra a lábait. Az álló farkam így magától csusszant be nőiességébe.

- Te hülye! - sikított fel, és próbálta eltolni magát tőlem a hirtelen jött érzéstől, de nem sikerült neki, mivelhogy erősen tartottam őt a fenekénél

Folytatás következik...

Létrejött: Norb1ka közreműködésével ❤❤

Rosszullétből szerelem? (18+) (Manuel ff) Where stories live. Discover now