Mikor megláttuk a konfettiket, a nyakába ugrottam Manunak....
A levegőben keveredett a kék és a rózsaszín konfetti. Ez tehát egy dolgot jelent: nekem volt igazam.
Mindenki nagyon boldog volt, újra előkerültek a piás üvegek (illetve nyilván a Kubu), de előtte még szenvedélyesen megcsókoltuk egymást.
- Uuuu! - vigyorgott Kevin
Egyébként Nati és Levi Kevinnel együtt eljöttek hozzánk.
Elkezdtünk eszegetni és iszogatni, majd körülbelül 1 óra után észrevettük, hogy Natiék eltűntek. Így hát elindultunk megkeresni őket.
NATI SZEMSZÖGE
Levi felhúzott engem egészen az emeletig - azon belül a szobánkig -, majd nekem esett. Hozzányomott a falhoz és elkezdte lehúzni a felsőm. Majd a nadrágom is, és így ment sorjában. Meg kell hagynom, eléggé élveztem, viszont tudtam hogy ezt nem szabad. De hát ugye mikor már végigcsókolgatta a testem minden szögletét, illetve belém is hatolt, nem számított, hogy mit szabad és mit nem. Végülis, úgyse tudják meg. Legalábbis így gondoltuk...
Majd egyszer csak egy ajtó nyitódásra lettünk figyelmesek.
- Baszki! - suttogtam és eltoltam magam tőle
- Hát ez baszki bizony. Figyeljetek, mindent megengedünk nektek, csak ezt az egyet nem. Megengedtük, hogy itt aludhassatok ráadásul együtt, megengedtük, hogy kielégítsétek egymást, azt is, hogy csókolózzatok, mindent gyakorlatilag. Egy valamire kértünk meg titeket, hogy ne feküdjetek le egymással. Tudjátok miért nem akarjuk? Mert ha ebből egyszer véletlen becsúszna egy kisbaba, annak nem lenne jó vége. Tudom, hogy elvileg védekeztek meg minden, tök jó, örülök neki, de ez nem jelenti azt, hogy semmiképp nem lehetsz terhes, Nati. Egyszerűen nem fogjátok fel, hogy ez mekkora felelőtlenség. De én már ezt feladtam, hogy szót fogtok fogadni, úgyhogy azt találta ki a Manu, hogy lefeküdhettek, két feltétellel. Csak nálunk csinálhatjátok és csakis nyitott ajtónál, tehát bármikor benézhetünk. Kérlek legalább óvatosan és vigyázzatok egymásra. Meg persze rendesen védekezzetek mert nem akarom a ti babaváró bulitokat tervezni tizen akárhány évesen. És most gyertek ki. És még mielőtt kérdeznétek, nem fogom most elmondani Kevinnek, nem akarom a Daniék előtt, mert tudom, hogy még előttem is kínos. De tudni fognak róla. Nem lehet előtte ezt titkolni, tudjátok.
Kimentünk, majd Dani felvetette azt a csodálatos ötletet, hogy felelsz vagy merszezzünk. Mivel ezt mindenki jó ötletnek tartotta, így tehát leültünk egy körbe.
- Kezdem én. Laura, felelsz vagy mersz? - kérdezte Dani
- Merek. - mondta
- Akkoor... Igyál meg egy egész üveg Kubut. - mondta
Miután Laura ezt megtette, annyira elszédült, hogy már majdnem elesett, de Manu megfogta őt.
Így ment ez tovább nagyjából fél órán át, mikor rám került a sor.
- Na Nati.. Felelsz vagy mersz? - kérdezte Manu
- Hát jó, merek.
- Mondjuk állj ki ide elénk Levivel, és csókoljátok meg egymást. De nem ám szájra puszi, hanem csók. Rendes csók. - vigyorgott
Kevin ilyen tipukus "mindjártmegöllek" fejjel nézett Manuelre.
Kihúztam Levit, ő átkarolta a derekam, én pedig a nyaka köré fontam a kezeim.
Mivel magasabb nálam, ezért lehajolt És megcsókolt. Falta az ajkaimat, mintha nem lenne holnap. Minden pillanatát élveztem, de tudtam, hogy Kevin ezért meg fog ölni minket. Na meg Manut...Létrejött: Norb1ka segítségével ❤❤️🔥
VOUS LISEZ
Rosszullétből szerelem? (18+) (Manuel ff)
Roman d'amourMilyen unalmas már az, hogy "simán" összejössz valakivel. Legyen most: "Rosszullétből szerelem"! Vajon közénk áll, vagy megerősíti a kapcsolatunk az anorexia?! ❗Káromkodások előfordulnak❗ ❗Étkezési zavar❗ ❗Előfordul felnőtt tartalom (amiket a címü...