📝SINOPSIS📝

3.8K 100 10
                                    

Kerana satu kemalangan kecil, takdir telah menemukan mereka. Bermula dengan perkenalan sebagai kawan dan mereka semakin rapat. Nuh Luqman seorang CEO NL Hotel di Sabah dan Izzah Syakirah merupakan seorang doktor pakar di salah satu Hospital Swasta juga di Sabah.

Nuh terpaksa menarik balik kata katanya yang tidak mahu menjalinkan hubungan dengan seorang doktor. Tapi, kerana Izzah dia sanggup melupakan segalanya.

Hubungan yang semakin membaik dan kedua dua belah keluarga merestui mereka.

Bukan salah Izzah tetapi dia diduga. Begitu juga dengan Nuh, saat cintanya semakin mekar bersama Izzah Syakirah..cinta lamanya datang kembali.

"I cintakan you, Luq. I dah cuba, tapi tak boleh.." -Dilla Darya-

"Cerita kita dah lama berakhir. Air mata kau tak bermakna untuk aku, Darya.." -Nuh Luqman.

Pelbagai dugaan silih berganti terhadap Nuh Luqman dan Izzah Syakirah. Izzah manusia biasa dan hati perempuannya juga tidaklah sekuat mana.

"Dia masih cintakan you, sayang." -Izzah Syakirah.

"You rasa dengan berkahwin dengan dia, semuanya akan settle?" Soal Nuh. -Nuh Luqman-

"I akan cuba.." -Izzah Syakirah-

Bagaimanakah hubungan mereka dengan ujian yang silih berganti? Sejauh mana perasaan cinta mereka? Bersama atau sebaliknya?

❗️Nuh Luqman ❤️ Izzah Syakirah❗️

Nuh Luqman (COMPLETE)Where stories live. Discover now