NL❤️IS 25

2.5K 110 61
                                    

Papa dan mama sudah pulang ke semenanjung manakala Izzah dan Nuh masih lagi sedang berbulan madu di rumah mereka. Papa dan mama mengajak anak dan menantunya untuk tidur di rumah mereka malam itu. Awalnya papa dan papa beranggapan mereka di luar negara, tidak sangka pula rupanya hanya di semenanjung sahaja.

"Assalammualaikum papa, mama.." Izzah memberi salam sebaik sahaja sampai di hadapan pintu rumah itu. Papa dan mama bukan main seronok menyambut mereka.

"Waalaikumsalam..bertuahnya anak menantu ini ya..Nuh pun, kenapa tak bawa honeymoon jauh sikit, bawa pergi sini buat apa?" Mama menjeling ke arah Nuh.

"Mama pun..ada sebabnya lah tu. Biarlah diorang punya privasi. Janji masa berdua tu, tak ada orang kacau.." kata papa sambil tersenyum.

"Iyalah papa. Backup sangat anak kesayangan dia tu.."

"Tak apa mama, Izzah suka sangat tempat tu. Whishlist Izzah tau mama, papa.." Papa dan mama memandang sesama sendiri.

"Dekat mana?" Soal mama ingin tahu.

Nuh tersenyum. "Rumah baru kami, mama." Balas Nuh. Izzah mengangguk kepalanya.

"Alhamdulillah. Tak apalah macam tu, mana-mana pun tak apa. Janji tak ada orang kacau yee.." papa dengan mama tersenyum. "Nuh aje suka kacau Izzah, mama.." Nuh mencuit pinggang isterinya.

"Biasalah tu. Kalau tak cuit, tak jadi juga. Kena cuit, kalau tidak lambat dapat cucu kami ni.." Izzah tertunduk malu. "Kena setiap masa kan macam tu mama?" Nuh mengusik. "Amboi, sampai setiap masa ya Nuh??" Balas mama. "He he he..nama pun baru kahwin mama.." Mama menggeleng kepalanya.

"Pergilah letak barang. Tidur sini kan malam ni?" Kedua-duanya mengangguk. "Kita dinner sama-sama.." kata papa. "Izzah tolong mama tau.." Mama pamer senyum. "Suami bagi tak? Risau jari isteri ni tak halus lepas ni.." Izzah mengerutkan dahi. Mama pula tertawa. "Nuh cakap tak nak bagi kamu buat kerja, nanti kasar tangan isteri dia.."

"Melampau ye you..." bisik Izzah di telinga Nuh. "I sayang isteri I tau. Sebab tu, I tak bagi." Balas Nuh. "Dah, jom! Main bisik-bisik pula." Nuh tertawa. "Kalau main lain boleh mama?" Pap!!!!! Mama menepuk bahu anaknya. "Tak ke mana isteri kamu tu Nuh. Buat-buat bersabar." Balas papa. Nuh menggaru kepala yang tidak gatal itu. 'Isteri Nuh cantik, papa..' kata Nuh dalam hati.

Mereka berdua naik ke bilik untuk meletakkan barang. Mama menyuruh mereka berehat sahaja. Untuk memasak makan malam, masih awal lagi.

"Sayang..." panggil Nuh. "Hurmm..kenapa sayang?" Balas Izzah. "Malam ni, kita jalan KL nak?" Izzah tersenyum lebar. "Nakkkk!!!" Seronok Nuh melihat senyuman isterinya itu. "Kita pergi Damascus nak?" "Sa-yang....nak sangat!!!!!!" Izzah memeluk erat suaminya yang sedang bertuala itu.

"Malam sikit kita pergi.." Izzah angguk kepala tanda setuju. Izzah kemudian tersenyum. "Maknanya malam ni, kita tak exercise lah sayang?" Tanya Izzah dengan mata yang terkebil-kebil itu. Nuh senyum meleret.

"Jom mandi.." Nuh menarik tangan isterinya. Dia tahu apa yang Izzah inginkan. Laju tangan Izzah melurutkan tuala itu. "My favourite.." Izzah menakal dan terus Nuh menarik isterinya masuk ke dalam bilik air.

"Nak niii?" Nuh menggoda. Izzah pula laju menganggukkan kepalanya. "Geram aku!!" Kata Nuh membuatkan Izzah tertawa. "Mandi ajelah cepat..I nak tolong mama lagi ni.."

1 jam kemudian..

"You ni kan sayang..kata mandi aje.." Izzah berpeluh begitu juga dengan Nuh. "Sorry, you seksi sangat. I can't sayang.." balas Nuh sambil dia mencium bahu isterinya. "He he he..I sukaa.." balas Izzah nakal. "Sorry ni.." Izzah menunjukkn di leher Nuh. "Buat lagi nanti." Membulat mata Izzah. Nuh ketawa lepas.

Nuh Luqman (COMPLETE)Where stories live. Discover now