H.20

637 57 21
                                    


Previously:
Ik open mijn ogen en knipper tegen het felle zonlicht dat precies in mijn ogen schijnt.
'Ik heb weer een nachtmerrie gehad.'
Ik ga rechtop in bed zitten en kijk Sam bang aan.
'We moeten vandaag HIER blijven.'
~
'Dus jij bent helderziend?' Vraagt John spottend als we aan het simpele ontbijt zitten.
'Jij ook al? Ik ben niet helderziend!' Moppert Sam en neemt een slok van haar oude jus.
'Je kan in je nachtmerries vooruit kijken, en je noemt dàt niet helderziend?' Vraagt Seven.
Sam gromt wat.
'En hoelang moeten we hier dan blijven?' Vraag ik.
'Ik weet het niet, ik had in mijn droom een soort gevoel wanneer er iets gaat gebeuren, ik zal wel aangeven wanneer dat vandaag is.' Zegt Sam.
'Dit wordt echt te creepy.' Zegt John grijnzend.
'John, hou je bek.' Zegt Sam en loopt van tafel.

Die middag regent het buiten en probeer ik mijn energie te besparen voor wat er gaat komen.
Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Voor hetzelfde geld heeft Sam het mis.
Ik lig op het bed en staar naar mijn voeten die ik langzaam heen en weer beweeg, en met mijn vingers speel ik met het sleuteltje.
Ik draai me om en pak mijn mobiel die in de oplader zit. Nog steeds niks.
Ik leg het weer terug op mijn nachtkastje.
'Nora?' Hoor ik Sam angstig vragen. Ze komt binnengelopen met John en Seven achter haar aan.
'Ik heb het gevoel, nu!' Zegt ze.
'Laten we onze spullen pakken en naar beneden gaan.' Stelt Seven voor.
Iedereen grijpt zijn spullen bij elkaar, en ik neem uit de badkamer nog wat dingen mee die later misschien van pas kunnen komen. Zeepjes, wat kleine vieze handdoeken en meer.

John stopt zijn revolver in de band van zijn broek, en de rest volgt zijn voorbeeld.
We lopen gespannen de trap af naar de kamer met de biljarttafel, de kluisjes en het slechte licht.
Ik hoor stemmen, enorm veel voetstappen en gerommel.
Seven geeft een gespannen blik aan me, ik haal mijn schouders voorzichtig op.
We wachten een tijdje af en proberen het gesprek tussen de vrouw van de balie en de groep mensen af te luisteren.

Plotseling wordt het geluid van de voetstappen en stemmen luider.
Een grote groep, met voornamelijk jongeren, komt de kamer waar we in staan binnengelopen.
Geschrokken zie ik wie de voorste jongen is, de leider, de jongen in het rode gescheurde hemd met het donkerblonde haar.
De jongen die Mira heeft vermoord.
Hij grijnst.
✖️✖️✖️

Heeee lieve lezers!
Ten eerste wil ik even iets duidelijk maken:
Ik vind het heel vervelend als mensen (al zijn jullie zo aardig) reageren: "update" of "schiet op" etc.
Ik heb ook gewoon vakantie, en ik doe echt mijn best op hoofdstukken en anders kan je het ook met wat meer woorden vragen...
Misschien bedoelen jullie het niet zo, maar ik vind het toch vervelend.
(Still love uuuuu)

En ten tweede::::: ik heb voor de mooi ook DEEL 1 aan het begin van dit boek gezet, later snap je hier meer van 😏 deel 2 begint over een hoofdstuk :)))

En ten derde: xleeniex en ik maken deze vakantie nog gauw een trailer voor een spannend(!) boek. Wij zijn bekend van trailermaker.weebly.com
Dus stuur gauw een privé chat, hopelijk ben je op tijd :D

Dat was lang.....
Tot het volgende hoofdstuk!
Groetjes, Laura

Als je dit leest comment: #Ihatenightmares

The VirusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu