Part 31🔞

943 31 1
                                    

Becky dan Freen berada di dalak bilik mereka. Freen baru sahaja keluar dari bilik air dengan memakai baju tidur sebatas peha dan melihat Becky sedang fokus menghadap laptopnya sambil menyandarkan badannya di kepala katil.

"Bec, awak tu sakit. Sakit2 pun nak kerja ke." Ucap Freen sambil berjalan dan duduk di meja perhiasannya. Lalu Freen mengambil krim malam dan menyapunya  di bahagian lengan dan kakinya.

"Irin email kerja penting petang tadi. So, kena buat. Dia cakap minggu depan nak jumpa client."

Setelah selesai memakai krim malam, Freen berjalan menaiki katil dan merapatkan badannya pada Becky. Dia turut menatap screen laptop Becky, namun beberapa minit kemudian, dia menutup laptop Becky.

"Baby, saya tak habis lagi." Becky memandang Freen yang mengambil laptop Becky dan turun dari katil dan meletakkannya di atas meja hiasannya. Kemudian dia berpusing menghadap Becky tanpa sebarang kata.

"What?" Tanya Becky.

Freen melemparkan senyumannya lalu dengan perlahan menyelak rambutnya ke belakang. Kemudian dia membuka zip baju tidurnya di belakangnya lalu menarik baju tidur itu perlahan ke bawah. Membuatkan kini Freen tidak memakai seurat benang pun.

"Yakin nak kerja?" Mata Becky terbeliak dek melihat Freen membuka baju tidurnya. Dengan susah Becky menelan air liurnya memandang tubuh Freen dari atas ke bawah.

Freen berjalan ke samping Becky, berdiri di samping katil bahagian Becky berada. Mata Becky pula sedari tadi menatap Freen lekat. Tidak beranjak walaupun seinci.

Freen mengambil tangan Becky lalu membawanya ke leher Freen dan menurunkannya ke garisan di antara buah dadanya dan semkin ke bawah. Becky yang melihat itu berasa nafasnya seperti tersekat.

"Sayang nak kerja lagi ke?" Tanya Freen dengan nada yang menggoda.

"T.. tak." Kini Becky gugup. Dia menatap tangannya yang semakin dekat ke arah vagina Freen. Semakin dekat, membuatkan nafas Becky semakin tidak terkawal.

Berasa seperti terlalu lambat, Becky menarik tangannya dan terus memainkan vagina Freen.

"Ah. Sayang." Freen menatap sayu mata Becky.

Becky mengusap vagina Freen dan terasa basah di sana.

"Baby dah basah?" Freen mengangguk.

Kemudian Becky memainkan klitoris Freen. Perlahan tapi pasti membuatkan Freen kembali mendesah.

"Ah sayang. Situ." Becky melajukan tempo jarinya sedikit.

"Ah. Faster sayang.", Freen memejamkan matanya. Menikmati jari Becky yang bermain di klitorisnya.

"Ah sayang. Ah. Ah. Lagi sayang." Becky hanya terus bermain sambil menatap wajah Freen. Wajah Freen sedikit kemerahan. Freen membuka kakinya lebih luas. Membiarkan jari Becky semakin berleluasa.

"Ah sayang. Saya nak.. ahh.."

"Nak apa baby." Becky mencium perut Freen sedikit.. Becky masih tidak bergerak banyak kerana luka di perutnya masih belum kering sepenuhnya.

"Saya.. ahh.. nakk.. awak jilat. Ahhh sayang.."

Becky menghentikan jarinya membuatkan Freen menatap Becky memohon..

"Boleh. Tapi hati2 okay. Luka sayang tak okay lagi." Freen mengangguk faham. Becky membaringkan badannya perlahan.

"Come. Riding me." Becky tersenyum pada Freen. Freen mula menaiki Becky namun bukan di badannya melainkan membentangkan vaginanya betul2 di hadapan muka Becky.

Belum sempat Freen membetulkan duduknya, Becky terus menjilati seluruh vagina Freen.

"Ah bec. Wait. Ahh. Ahh." Freen mendongak ke atas. Merasakan nikmat yang diberikan Becky. Dengan rakus Becky terus menjilati vagina Freen. Sesekali Becky menusuk vagina Freen menggunakan lidahnya.

"Ahh sayang. Ahh. Ahh. Ahh. Ahh." Freen memegang kepala katil, menahan serangan Becky di bawah membuatkan dia tidak kuat untuk menampung dirinya.

"Baby suka?" Tanya Becky lalu sambung menjilati vagina Freen.

"Yah. Ini... Sangat.. Ahhh. Make it fast bec." Seketika Freen merapatkan vaginanya ke wajah Becky. Berasa seakan lidah Becky masih jauh dengan vaginanya. Kemudian dia kembali mengangkat tubuhnya risau kalau2 Becky kehabisan nafas.

"Sayang sikit lagi. Ahh. Ahh. Sikit.. Lagi.." Kepala Freen kini tersandar di kepala katil.

"Ahh. Sayang. Sikittt... La...giiii... Ahhhhh.. Ahh.. Ahh."

Freen akhirnya orgasme tepat di mulut Becky. Becky menjilat vagina Freen sehingga habis cairan yang keluar dari tubuh Freen.

Becky menatap wajah Freen yang yang bersandar di sandaran katil sambil mata terpejam. Dia hanya membiarkan Freen meneutralkan nafasnya.

Setelah beberapa minit, Freen membuka matanya dan menatap Becky di bawahnya lalu membalas senyuman Becky. Freen pun menurunkan badannya dari wajah Becky dan berbaring di samping Becky.

"Thanks sayang. Sangat best." Freen kembali menatap Becky.

"Anything for you baby. Come. Tidur." Becky merentangkan tangannya untuk Freen menjadikan bantal.

Freen yang berasa sangat letih terus memejamkan matanya lalu tertidur. Becky membelai rambut Freen, sesekali mencium ubun2 Freen dan bibirnya. Lalu diapun mengikuti Freen yang tertidur dengan nyenyak.

TBC

Panas ke semua? Baru sikit ya. Next part sambung berpanas balik ya.

Satu Rasa HatiWhere stories live. Discover now