Sambung part 16... Walaupun tak capai target vote yang min nak, min bagi je lah.. Kesian dekat orang yang menunggu2 sambungan cerita ni.
"Bec, jom naik. Dah pukul 12 ni. Tak nak tido lagi?" Freen sudahpun tertidur sejak pukul 11 tadi. Menemani Becky menonton sememangnya dialah yang paling awal akan tumbang.
Becky yang masih fokus dengan cerita di Tvnya melihat ke arah Freen. "Kenapa bangun? Kalau nak tidur, tidur la dulu. Nnanti saya kejut balik." Becky kembali menatap tv yang masih menyala.
"Tak apa lah. Saya naik dulu. Jangan tidur lambat sangat." Balas Freen.
Cup
Freen mencium bibir Becky sekilas lalu beralih menaiki tangga ke biliknya.
Becky membelalakkan matanya mendapat kecupan dari Freen.. Mata Becky mengikuti langkah Freen yang semakin hilang.
"Dia saja nak uji aku ke macam mana ni." Kini fikiran Becky tidak lagi fokus kepada cerita di TV melainkan Freen.
Dengan sigap, Becky menutup TV dan lampu dan berlari ke biliknya. Sampai sahaja di bilik, dia melihat Freen sudahpun berselimut satu badan.
Dengan langkah yang perlahan, Becky mendekati Freen dan berbaring di sebelah dan memeluk Freen perlahan. Becky mendekatkan dagunya di bahu Freen.
"Freen." Panggil Becky untuk memastikan sama ada Freen dah tidur ataupun belum.
"Hmm." Freen masih belum tidur sepenuhnya. Sejak Becky naik ke katil mereka, Freen tersedar kembali.
"Emm. Saya nak minta something boleh?" Becky melihat muka Freen yang masih menutup mata.
"Nak minta apa Bec."
"Kalau saya emmm... Kalau.." Becky tergagap. "Macam mana nak cakap ni. Straight to the point or basa basi. Kalau dia marah?" Batin Becky
Freen yang berasa Becky seakan tidak mampu untuk bercakap membukakan matanya dan berpusing menatap Becky.
"Kalau apa Bec. Cakap cepat. Saya nak tidur. Kalau tak nak cakap, tidur senyap2." Becky yang mendengar ucapan Freen menggaru kepalanya yang tidak gatal.
Becky menurunkan tangannya mengusap perut Freen. "Saya nak sambung yang dekat office sebelum2 ni. Boleh?" Akhirnya Becky menyebut isi fikirannya. Namun kemudian dia menyambung. "Kalau awak tak nak, tak apa.. Saya cakap je."
"Ikut awaklah Bec." Becky yang mendengar melebarkan senyumnya.
"Serious? Boleh?" Tanya Becky sekali lagi untuk kepastian.
"Hmm.. Terus.." Belum sempat Freen menghabiskan ayatnya, Becky mencium bibir Freen.
Hampir sepuluh minit mereka berciuman. Becky melepaskan bibir Freen, dan menarik selimut yang Freen kenakan lalu dia menaiki tubuh Freen.
Sekali lagi Becky mencium bibir Freen. Namun tidak berhenti di situ, kini ciumannya bergerak ke pipi Freen seterusnya menelusuri ke leher Freen.
Freen hanya mampu menerima setiap perlakuan Becky. Tangan Becky yang tadi hanya menampung badannya, Becky gunakannya untuk membuka butang pijama Freen. Satu persatu butangnya dibuka sambil Becky menghisap leher Freen membuatkan leher Freen mempunyai beberapa kiss mark
Freen hanya menahan desahannya. Bukan dia tidak menerima apa yang dilakukan Becky, cuma Freen malu untuk mengeluarkan suara.
Becky yang sudahpun berjaya melepaskan baju Freen, mengangkat mukanya untuk melihat keindahan tubuh Freen. Matanya berbinar melihat setiap lekuk tubuh Freen. Walaupun masih tertutup dengan bra, Becky tetap mengamatinya.
YOU ARE READING
Satu Rasa Hati
FanficKarya pertamaku, maaf jika kurang ekspektasi kalian. Becky seorang gadis introvert yang mula berjumpa dengan Freen yang mulanya bersahabat sehingga muncullah kasih sayang di antara mereka. Becky yang awalnya mempunyai rasa cinta dan sayang terhadap...