Sambung part sebelumnya...
Kini jam menunjukkan jam 11 malam. Becky yang sedari tadi kesal dengan Freen hanya berbaring senyap membelakangi Freen. Setelah dia keluar dari bilik air di biliknya, dia menukar pakaian lalu membuka laptopnya dan meneruskan pekerjaannya. Ketika dia berasa letih, dia terus membaringkan badannya di atas katil empuk miliknya.
Freen pula baru sahaja masuk ke dalam bilik setelah mengemasi pinggan makan mereka dan membersihkan sedikit bahagian dapur yang dibiar Becky selepas memasak.
Dia melihat Becky yang sudahpun berselimut sehingga lehernya.
Freen bergerak ke almari pakaiannya dan menukar bajunya dengan baju tidur yang sedikit terbuka. Lalu dia naik ke atas katil sambil melihat2 ke arah Becky.
"Dah tidur ke eh?" Gumam Freen
"Sayang." Panggil Freen.
Namun tidak ada sahutan dari Becky. Freen pun membaringkan tubuhnya dan memeluk Becky yang membelakanginya dan mendekatkan hidunya pada leher Becky.
"Good night sayang." Ucap Freen lalu mencium leher Becky sedikit.
Freen memejamkan matanya dan mengeratkan pelukannya.
Sementara Becky yang dipeluk itu, serta merta membuka matanya dgn senyuman sinis.. Tambahan lagi, Freen sudahpun mengusik titik sensitifnya. Dengan cepat dia memutarkan tubuhnya bersama Freen dan menindih tubuh Freen.. Freen yg ditindih menunjukkan wajah terkejutnya.
"Haii my dear. Dah selesai?" Soal Becky dengan wajah yang sangat menyeramkan bagi Freen. Wajahnya seolah2 akan menghabisi Freen pada malam ini.
"Sayang. Bukan dah tidur ke?" Freen menelan air liurnya dengan susah payah.
"Tidur? Baby, awak gantung saya punyalah lama. Awak rasa saya akan tidur macam tu je?" Becky tersenyum sumbing lalu merapatkan wajahnya dengan wajah Freen.
"It will be a long night baby. I love your body, love your scream, love your moan, love your squirt, love your....."
"Wait. Wait. Wait. No. Jangan squirt please. Baby minta maaf eh." Rayu Freen.
Mendengar perkataan squirt membuatkan bulu roma Freen merinding. Permainan Becky awal2 dulu sangatlah kasar. Becky tidak henti2nya bermain membuatkan Freen berasa sedikit tersiksa.
"Baby. Siapa suruh gantung saya. So, baby terima ja lah ya." Becky mengecup bibir Freen. Tatapan Becky semakin teguh.
Jantung Freen pula bagaikan bom masa yang semakin laju bergerak.
"Shall we start the game baby?" Soal Becky sambil tangannya menaikkan baju Freen dan membukanya dan terus melempar ke sisi katil.
"Bec, please. Saya tak boleh tahan. Saya janji tak buat lagi."
"Ok. Bagus. Tapi malam ni still saya nak. I love that." Becky mencium bibir Freen. Cuba menaikkan gairah Freen dan menenangkan Freen. Freen yang mendapatkan ciuman yang sangat lembut dari Becky membalasnya. Tanpa sedar, tangan Freen mula memegang pinggang Becky lalu memasukkan tangannya menyentuh kulit di pinggang Becky..
"I love your touch. Teruskan baby." Ujar Becky lalu kembali mencium bibir Freen. Menyesap bibir indah Freen dan memainkan lidahnya. Saliva yang saling bertukar menimbulkan lagi keinginan Becky untuk meneruskan kegiatannya.
Becky membelai leher Freen dan menurunkan ciumannya ke arah leher Freen.
"Ah sayang. Hisap Bec." Desah Freen. Freen semakin terbuai. Semakin dalam sehingga dia menekan kepala Becky mendekatkan lagi mulut Becky di lehernya.
YOU ARE READING
Satu Rasa Hati
Fiksi PenggemarKarya pertamaku, maaf jika kurang ekspektasi kalian. Becky seorang gadis introvert yang mula berjumpa dengan Freen yang mulanya bersahabat sehingga muncullah kasih sayang di antara mereka. Becky yang awalnya mempunyai rasa cinta dan sayang terhadap...