Part 32🔞

882 34 2
                                    

Pukul 3 pagi, Freen terjaga dari tidurnya. Dia mengusap matanya lalu melihat Becky yang dipeluknya. Freen membelai pipi Becky yang sedang tidur terlelap di sebelahnya.

"Thanks sayang. Sebab always ada dengan baby." Freen menaikkan badannya lalu mencium bibir Becky. Kemudian dia mencium dahi Becky lalu kedua2 pipi Becky.

Setelah itu, Freen menatap perut Becky lalu menyelak baju Becky untuk melihat luka Becky.

Freen mengusap perlahan perut Becky yang dibalut. Entah sejak bila Freen termenung, tanpa sedar dia mengusap perut atas Becky.

"Emm baby." Freen tersedar dari lamunannya apabila mendengar Becky mendesah.

"Eh sayang. Maaf. Tak sengaja. Sakit ke?" Freen menatap Becky yang masih terpejam.

"Kenapa baby bangun. Awal lagi ni." Becky melihat jam disebelahnya yang masih menunjukkan jam 3 pagi.

"Saya terjaga. Sorry ganggu awak."

"Tak apa baby." Becky memegang lengan Freen lalu tersenyum.

"Kenapa main perut sayang. Nak lagi ke?" Becky mengusap tangan Freen.

"Mana ada. Saya tengok luka awak je." Freen baring sambil menarik selimutnya ke atas.

"Kalau nak, cakap baby. Saya tak tahu kalau tak cakap." Becky tersenyum sumbing.

Cahaya dari bulan yang menerpa masuk ke bilik mereka membuatkan Freen nampak muka gatal Becky.

"No. Awak sakit. Jangan menggatal. Lagipon awal pagi. Takkan nak main lagi." Freen menatap Becky.

"Saya tak kisah. Tadi awak pegang luka tu dah tak berapa sakit."

"Tak nak. Gatal." Baru sahaja Freen mahu bangun dari katil, Becky menarik kuat tangannya akhirnya bibir Freen melekap pada bibir Becky. Becky sedikit melumat bibir Freen

"Emm Say... Wait.. Emm.." Ucapan Freen tersekat dek ciuman Becky. Freen cuba menghentikan Becky yang kini ciumannya semakin ganas.

Freen menolak sedikit dada Becky. Lalu mengawal nafasnya seraya menatap Becky yang mukanya sudah dipenuhi nafsu.

"Sayang. Kenapa ni." Tanya Freen.

"I want you." Becky merapatkan tubuh freen padanya.

"Sayang. Luka awak." Becky hanya mengabaikan Freen dan kembali menarik Freen.

Becky membaringkan Freen lalu dia menongkat kepalanya sambil mengiring. Becky memainkan tangannya pada dada Freen membuatkan freen memejamkan matanya merasakan tangan Becky yang membelai tubuhnya.

"Emm sayang." Desah Freen.

Becky masih memainkan jarinya di garisan tengah badan Freen. Berulang kali Freen mendesah.

Becky melihat buah dada Freen yang tidak dibalut apa2, terus mendekatkan mulutnya ke buah dada Freen dan menjilatinya hujung buah dada itu sedikit.

"Ahh sayang."

Becky menjilati buah dada itu berulang kali. Kemudian bermain dengan buah dada yang satu lagi. Cukup lama Becky menjilatinya, tangannya juga turut berjalan kini bermain pada perut Freen di bahagian bawah membuatkan Freen menahan nafasnya beberapa kali kerana merasakan rangsangan di bahagian perutnya.

"Sayang." Panggil Freen kini menatap Becky yang baru saja mengangkat mukanya.

Becky tersenyum pada Freen lalu tangannya perlahan2 turun ke arah vagina Freen. Sesekali Becky mencium bibir Freen membuatkan Freen terbuai dengan ciuman itu tanpa menyedari tangan Becky yang sudahpun bersedia untuk memenuhi vaginanya.

Becky mencium bibir Freen lama lalu memasukkan jarinya ke dalam vagina Freen..

"Ahh." Jari Becky kini masuk dan keluar dari vagina Freen. Sedikit perlahan namun masih mampu membuatkan Freen mendesah.

"Ahh sayang." Freen mencengkam lengan Becky.

"Bec, faster. Saya tak tahan." Freen memohon lalu mencium bibir Becky.

Mendengar permintaan Freen, Becky melajukan tempo jarinya.

"Ahh. Yes. Situ."

Becky menatap wajah Freen yang sedikit berpeluh. Dia kemudian mengusap kepala Freen yang seketika terangkat dek tusukan di vaginanya yang semakin dalam dan laju. Membuatkan dia menikmati permainan Becky.

"Bec. I'm coming. Faster sayang. Ahh, ahh, ahh. Lagi." Becky hanya menurut setiap permintaan Freen.

Kemudian, Becky mendekati telinga Freen lalu berbisik.

"I will make you squirt baby. Just tahan okay?"

"Ahh." Becky kembali menusuk2 vagina Freen semakin laju namun kini dia habya memfokuskan jarinya pada titik g-spot Freen yang membuatkan Freen semakin kuan mendesah.

"Ahh sayang." Becky menaikkan temponya lagi.

"Ahh. Sayang. Ahh. Ahh.. I'm coming. Ahh. Ahh. Ahh.. Ahh.. Ahhhhh sayanggggg." Freen baru sahaja orgasm namun Becky tidak mengentikan tusukan jarinya.

"Ahh sayang. Stop. Ahh.. sayang.." Freen kembali mendesah. Becky seperti tidak mahu melepaskan Freen untuk malam ini.

"No baby. Just enjoy okay?" Becky

"Ahh.. No sayang. Geli.. Ahh.. Stop.. Ahh. Ahh." Freen mencengkam bantal di kepalanya. Tusukan Becky membuatkan dia kembali ingin merasakan orgasmnya.

"Ahh bec, Saya keluar lagiiiiiiiiii.. Ahhhh."

Walaupun begitu, Becky masih saja meneruskan permainannya. Tusukan demi tusukan, semakin laju dan tepat mengenai g-spot Freen.

"Ahh Bec. Saya penat. Please bec. Ahh. Ahh. Ahh. Bec ahh." Becky hanya membiarkan Freen terus mendesah.

"Ahh Bec." Becky menatap Freen yang memejamkan matanya sambil mendesah. Dia tersenyum senang kerana Freen masih boleh bertahan walaupun dia tidak menghentikan permainannya. Desahan Freen yang semakin kuat seperti suara yang merdua untuk didengarinya.

"Ahh. Ahh. Bec.. Stop.. Ahhh. Ahh. Becky.. Sayaaa ke.. lu.. arrrrrr.. Ahhhhhhhh." Kini kaki Freen gementar dek cairan yang keluar berkali2 tanpa henti. Namun Becky masih lagi melanjutkan permainannya

"Tahan ok baby." Bisik Becky sambil menusuk vagina Freen.

"Bec. Ahh. Sayang rasa... Ahh.. macam.. ahh.. nak kencing.. Please. Stop. Ahh.. Ahh..

"Lepaskan ja. Saya tak kisah."

"Ahh Bec.. Bec.. Bec.. Ahh.. Ahh. Ahh.. Ahh. Becky, saya serious. Ahh."

"I know baby. Lepaskan okay?"

"Ahh. Ahh. Ahh. Ahh. Sayang. Now. Ahh. Ahh. Ahh.. ahhhhhhhhhhhhh sayanggggg"

"Ahh. Ahh."

Akhirnya Freen mendesah hebat kerana squirting. Seluruh tubuhnya bergetar menahan permainan Becky.

Freen seakan hilang seluruh tenaganya. Setelah dia mengawal nafasnya, Freen terus tertidur lena sambil memeluk Becky. Becky pula membenarkan selimut Freen sambil menatap ke atas sambil tersenyum senang.

"Sorry baby. Saya terlalu bernafsu." Becky mengusap kepala Freen perlahan sambil mencium ubun2 kepala Freen

TBC

Satu Rasa HatiWhere stories live. Discover now