Min minta maaf ya lama tak update.. Nnti min bgi part hot byk2 as hadiah.
Setelah seharian bekerja dan melawat restaurant, Becky dan Freen pun pulang ke rumah mereka.
"Freen. Do you want to eat something? Kalau nak, saya masakkan. Bibi dah tidur tu." Becky membuka blazernya lalu melemparkannya ke atas sofa.
"Boleh juga. Sayang masak ja lah apa2. Saya penat sikit. Sorry susahkan sayang." Freen merebahkan badannya ke atas sofa lalu memejamkan matanya.
"Baby, naik mandi dulu. Lepas tu rest dekat atas. Jangan tidur dekat situ. Nanti sakit badan."
"No. Saya penat." Freen menghiraukan ucapan Becky.
"Aaa sayang. What are you doing?" Jerit Freen. Mana tidaknya, tiba2 Becky mengangkatnya dari sofa.
"Dah baby malas nak naik, saya tengah tolonglah ni. Tidur2. Baby penat kan.. Saya bawa baby naik ya." Freen tersenyum melihat kelakuan Becky yang sangat caring pada dirinya.
Becky membawa Freen naik ke tingkat atas menuju bilik mereka. Setelah masuk ke dalam bilik itu, Becky meletakkan Freen di atas katil lalu menyelimuti Freen setengah badan.
"Tidur nyenyak ya. Nanti saya bawa naik makanan." Becky mengusap kepala Freen lalu mengecup dahi Freen kemudian, dia terus keluar menuju ke dapur untuk menyiapkan makan malam mereka.
Hampir 40 minit Becky memasak di dapur seorang diri. Becky menyediakan beberapa jenis lauk pauk dan meletakkannya di atas dulang. Setelah berpuas hati, Becky mengambil air kosong lalu membawa dulang tersebut menuju ke biliknya.
Becky yang agak kesusahan untuk membuka pintu, berusaha sedaya upaya supaya ia tidak menganggu Freen yang sedang tidur. Setelah itu, dia meletakkan dulang tersebut di meja berhampiran balkoni biliknya. Menata makanan dengan cermat sebelum dia mendekati Freen.
"Kesian baby saya. Penat kerja." Becky merebahkan badannya di sebelah Freen lalu mengusap kepalanya. Becky menatap wajah freen yang sangat tenang ketika tidur membuatkan dia berasa ingin mencium pipi gebu Freen.
"Cium sikit tak ganggu kan." Gumam Becky.
Cuph. Cuph. Cuph.
Ciuman yang awalnya sedikit kini membuatkan Becky berbuat lebih.
Becky mencium pipi Freen, kemudian beralih ke mata Freen yang masih pejam. Dia mengulanginya beberapa kali sebelum dia berinisiatif untuk menyambar bibir Freen.
Bibir Becky kini melekap tepat di bibir Freen. Becky sedikit melumatnya membuatkan Freen tersedar dari tidurnya.
"Bec." Panggil Freen yang terkejut dengan tindakan Becky yang tiba2 menciumnya tanpa henti.
"Bec, stop." Becky seakan tuli, dia menghiraukan panggilan Freen.
"Bec, wait" Freen cuba menahan bahu Becky yang mula menindih sedikit tubuhnya.
"Sayang. Stop dulu. Please." Akhirnya setelah beberapa kali memohon, Becky menghentikan ciuman itu.
Nafas Becky menjadi tidak teratur. Dia menatap dalam mata Freen. Seperti memberitahu bahawa dirinya sedang mengalami rangsangan hebat.
"Kenapa?" Soal Freen. Namun Becky hanya diam menatap Freen.
"Kenapa ni. Tiba2 ja. Kenapa tak kejut baby." Freen membelai pipi Becky yang masih menatapnya.
Becky yang mendapat usapan tersebut, terus membenamkan mukanya di bahu Freen.
"Sorry baby. Sayang tak sengaja. Sayang ganggu baby tidur eh."
Freen mengusap kepala Becky sambil tersenyum.
"It's okay. Baby tak kisah."
"Emm. Sayang dah siap masak?" Soal Freen.
"Sudah. Tu." Becky mengangkat kepalanya lalu mengarahkan jarinya ke meja yang dipenuhi makanan.
"Banyaknya sayang masak." Freen bangun dari baringnya setelah Becky menghindar dari tubuhnya.
"Ya ka. Macam biasa ja. Dah2 jangan banyak cakap, jom makan. Dah lambat ni. Nanti ada kerja nak buat." Becky menarik tangan Freen untuk menuju ke sofa di dalam biliknya.
"Baby suap sayang eh." Pinta Becky dengan membuat muka comelnya pada Freen. Freen yang melihat hanya mampu tersenyum dan menganggukkan kepalanya.
Mereka berdua pun makan bersama2 sambil berbual kosong. Freen yang setia menyuap Becky sesekali mengelap bibir Becky yang sedikit comot. Becky pula asyik bercerita dari tadi.
Seketika, acara makan malam mereka pun selesai. Freen menghulurkan segelas minuman pada Becky lalu mengemas meja tersebut.
"Baby."
"Yes sayang."
"Boleh tak kita sambung yang tadi?" Becky menatap lekat Freen. Freen yang dilempar dengan soalan tersebut, terus menghentikan kerjanya.
"Tak hilang lagi horny awak tu?"
"Hehehe. Dah hilang. Tapi datang balik. Benda nak datang, bukan boleh jangka. Kita sambung eh. Boleh kan." Becky menjilati bibirnya sedikit menunjukkan pada Freen bahawa dia sememangnya tengah horny.
"Ikut awak la sayang. Tap....."
"Ok jom."
Belum sempat Freen menghabiskan ayatnya, Becky sudahpun mengangkat Freen di dukungannya.
"Wait. Bukan sekarang. Saya nak kemas meja and mandi. Malam nanti boleh. Sekarang, puasa dulu. If not, no more."
Mendengar perkataan Freen, senyuman Becky yang tadi secerah bulan, kini meredup seredup2nya. Lalu dia menurunkan Freen kembali pada sofa dan menatap Freen dengan muka cemberutnya.
"Fine." Becky menghentakkan kakinya tanda protes pada Freen dan terus berlalu ke bilik air untuk mandi.
Freen yang mengemas meja, hanya mampu tersenyum melihat gelagat Becky yang sedikit kebudak-budakan.
TBC
Next part kita teruskan dengan sesi bercucuk tanam ya. Min x tahu bila boleh update lagi, tapi min usahakan secepatnya. Tq utk yg still tunggu update cerita ni.
YOU ARE READING
Satu Rasa Hati
FanfictionKarya pertamaku, maaf jika kurang ekspektasi kalian. Becky seorang gadis introvert yang mula berjumpa dengan Freen yang mulanya bersahabat sehingga muncullah kasih sayang di antara mereka. Becky yang awalnya mempunyai rasa cinta dan sayang terhadap...