Capitolul 39: Petele de sânge de pe hainele lui Alexander

30 10 52
                                    

"I'm tired of injustice, I'm tired of the schemes

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"I'm tired of injustice, I'm tired of the schemes. Your lies are disgusting. So, what does it mean, damn it? Kickin' me down, I got to get up.
As jacked as it sounds. The whole system sucks, damn it!"

Michael & Janet Jackson - Scream

Alexander ajunse acasă târziu și după ce-i saltuase pe cei doi paznici ai conacului său, intră în casă. Când intrase în cameră, o găsi pe Anya dormind liniștită peste așternutul alb pe care-l schimbase recent. Acesta se dezbrăcase de haine, - în baie - apoi își făcuse un duș rapid. Într-un final se întinse lângă iubita lui și o admiră puțină vreme. Îi sărută tâmpla și încercase să adoarmă, dar nu o putuse face. Gândul încă îi era la ceea ce îi spusese Ricardo înainte să ajungă acasă. Nu se putuse gândi la nimic altceva.

Trebuiau să-l atragă pe Hiram de partea lor și să îi întindă o capcană, dar totul era foarte complicat. Alexander era ferm convins că Michael nu activa singur, știa asta! Era la mintea cocoșului. Aveau nevoie de un plan solid, un plan care, pe moment nu exista, iar el se temea. Presimțea un război între clanul familiei Willson și cel al familiei Royal și știa că acel lucru chiar avea să se întâmple. Uciderea capului clanului era o faptă gravă, o faptă care nu putea fi lăsată de izbeliște.

Bărbatul își așeză brațele sub cap și privi lustra ce era setată pe modul nocturn. Din cauza a ceea ce se întâmplase atunci cu Anya, familia sa avea să plătească crunt, dar nu regreta niciun moment ceea ce făcuse. Ar mai fi facut-o de zeci de mii de ori doar pentru a o ști în siguranță pe fata ce dormea liniștită lângă el. Tot ce spera Alexander în momentul de față era să facă în așa fel să ajungă la Michael. Spera că dacă i-ar fi explicat totul, atunci acesta ar fi înțeles motivul. Brunetul îl cunoscuse ca fiind un om rezonabil și speră că timpul nu-l schimbase nicicum.

Alexander își luase o pastilă cu valeriană înainte de a se pune la somn. Se întinse în cele din urmă pe pat și o strânse grijuliu pe Anya în brațe.

- O să te protejez cu orice preț... bolborosi Alexander și în cele din urmă se lăsă pradă dulcelui somn.

Când acesta se trezise, dădu să o cuprindă între brațele sale pe șatena care fusese în pat atunci când el adormise adânc. Și cu totate acestea, mâna sa nu prinse în brațe decât aerul risipitor.

- Alexander... se auzi slab vocea Anyei și apoi bărbatul se întoarse în a o privi.

Vocea ei era una înceată, aproape îngrijorătoare, iar el nu putu a înțelege de ce aceasta îi rotise numele pe un așa ton. Brunetul se ridică în șezut pe marginea patului, apoi își privi iubita buimac. Anya ținea în mâini tricoul lui, cel pe care-l purtase cu o zi în urmă. Obiectul vestimentar era pătat de sânge și nici măcar nu mai trebuia să o întrebe pe Anya de ce i-l arăta, așa, dis de dimineață.

Dezordine sentimentalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum