Capitolul 46: Cursa zgomotoasă și intuiția perspicace

90 30 21
                                    

"Kajdyy raz ya vspominayu detstvo:Pomnyu nashe mesto

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Kajdyy raz ya vspominayu detstvo:
Pomnyu nashe mesto. Po shestnadtsat', ustali tselovat'sya. Ty vzyala moyu futbolku - v etom netu tolku. Eto ya - durak, oshibalsya. Zachem ya tak vlyublyalsya?"

Rauf & FaikДетство (Detstvo)

      Anya nu mai știu ce să spună. Nu voia să-i pună sare pe rană bărbatului și cumva se simțise incomod în a mai deschide gura, dar o făcu el înaintea ei.

    — Haide să mergem undeva. O să-ți placă foarte tare!

      Bărbatul se ridică brusc din dreptul mesei albe precum laptele și își întinse palma spre Anya.

      Spera din tot sufletul ca ea să accepte propunerea lui de a-l însoți. Nu-și dorea să o forțeze cu absolut nimic. El doar avea intenția de a petrece ceva timp cu ea. Voia să readucă acele momente din trecut și acum, urma să o ducă la raliuri.  

       Unde el lucra, fix în spate, era o șosea. Se știa despre acel loc că se fac curse aproape în fiecare seară, dar nimeni nu încercase să interzică acel lucru în vreun fel sau altul. Acolo voia să o ducă pe fată și avea crezământul fixat pe ideea că ea va spune da. Și ei, ca și lui, îi plăcea acea adrenalină feroce și periculoasă ce le perforase întregul corp, cândva. Voia să-i readucă acel sentiment de dependență, ca și al lui, față de monstruozitățile vitezomani pe patru roți.

   — Vrei să mă rog de tine? insistă el, privind-o intens pe Anya.

      Fata își arcuise sprâncenele, apoi se uită spre el chiorâș. Nu știa ce să facă. Era convinsă că dacă va accepta, atunci îi va da speranțe lui Elijah, iar ea nu-și dorea asemenea lucru, dar nici să-l refuze nu ar fi vrut. Ar fi fost păcat să rupă orice legătură cu el dintr-o prostie. Voia să păstreze o relație amicală cu aces brunet ce acum purta cercel în ureche.

    — Nu cred că ar fi ok... șopti ea.

    — Anya, pe bune? Ca pe timpuri. O ieșire ca-ntre prieteni, nu? Doar prieteni, promit!

       Șatena înclinase ușor capul, strâmbându-și ușor gura, apoi tresări înfrântă sub ochii rugători ai lui Elijah. Avea încredere că acesta nu va întrece nicio limită. El, de fel, semăna cu sora sa mai mare, Sonia. Pentru ei cuvântul era cuvânt, dat fiind dovedit de visul pe care Elijah și-l îndeplinise.

     — Îți dau un indiciu. Groapa morții, spuse el și îi zâmbi cu toți dinții.

      Fata făcuse ochii mari la auzul acelor cuvinte și inima începu să-i pompeze sângele prin vene în ritmul unei adrenaline pătimașe. Deja știa că o să accepte, la naiba! Se blama pentru astfel de lucru. Mereu accepta pericolul cu brațele deschise și nu-și dădea seama de ce.

Dezordine sentimentalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum