Capitolul 7: Teroarea din noapte și spaima din măduva oaselor

193 34 131
                                    

"Are you okay, Annie? You've been hit by, you've been hit by a smooth criminal

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Are you okay, Annie? You've been hit by, you've been hit by a smooth criminal. "

Michael Jackson - Smooth Criminal


   ❗️  ATENTIE! Capitol ce conține descrierea explicită a unui subiect sensibil. ❗️

 
      Anya clipise încet, nedându-și seama unde se afla, dar își putu aminti cu teroare cele întâmplate și, din instinct începu să se agite, dându-și repede seama că lovea - cel mai probabil - o portieră cu picioarele. Și până la urmă ce căuta ea într-o mașină? Mai avea rost să se întrebe asemenea lucru irelevant? Era clar, fusese răpită din nou și de această dată fuse luată cu forța, brutal, odios chiar!

   — S-a trezit prințesa! se auzi voce care-i păru tare cunoscută.

     Timpanele fetei țiuiseră și capul parcă îi pulsă. Sigur toate acestea erau din cauza a ceea ce - mai mult ca sigur - inhalase atunci când omul acela îi așezase batista pe gură. Fata abia dacă reuși să-și miște capul că, deodată patru mâini o imobilizaseră feroce, prinzându-i corpul ca-ntr-o menghină puternică. Doi bărbați cu cagule pe chip o țintuiau în bancheta rigidă a mașinii.

   — Walton... șoptise ea atunci când văzuse cum șatenul se urcase pe bancheta din spate, fix peste trupul ei micuț.

     Bărbatul rânjise către prietenii săi și îi sfătui să se așeze pe scaunele din fața mașinii. Anya își încordă întreg corpul și simți furnicături ce-i treceau feroce prin trupu-i micuț.

   — O îmblânzesc și singur, șoptise el și își apropie buzele de gâtul fetei, trăgând cu brutalitate de maioul roz fuchsia pe care-l purta.

     Era întuneric beznă și fata nu-și putuse da seama cu exactitate în ce loc seafla. Pic de lumină nu intra prin acele geamuri – sau poate că erau gemuri fumurii iar ea nu se gândise la acest lucru. –

     Șatena putu observa – atunci când unul dintre bărbați ieșise din mașină – cum se ivi cu susul în jos un stâlp de lumină, în spatele căruia se afla un copac.

     Descrierea succintă nu-i oferise ei o idee amplă asupra locului în care se afla, dar era un bun început. – Trebuia să facă orice, orice ca să scape! Trebuia să scape, trebuia! – Acesta era singurul gând ce-i măcina mult prea dur întregul creier.

     Încercase să-l lovească pe Walton cu piciorul în zona inghinală, dar fu fără reușită. Bărbatul se enervase și mai tare și o lovi puternic peste obraz, înroșindu-i imediat zona afectată. El nu înțelegea de ce Anya se zbate. Chiar nu putea accepta faptul că altă opțiune nu exista?

Dezordine sentimentalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum