"Can you hold me down for one night, like I got three strikes? Need you to free me. It's a prison inside my mind. Break me, taste me. Roll me up like the northern lights. Can you hold me. Down for one night, like I got three strikes?"
Terror Jr. - 3 Strikes
Anya se dăduse jos din luxoasa mașină a lui Alexander și în fața ochilor ei văzu sigla gelateriei Amoreni.
— Aici ai fost cu Eliza? întrebă ea când Alexander îi prinse palma, apoi îi privi chipul luminat frumos de soare.
— Nu. Te-am adus la altă gelaterie. Aici au cea mai bună înghețată din întreg Parisul. Adică, eu așa cred.
Anya îi zâmbise dulce și intră înăuntru împreună cu el. Interiorul era unul micuț, dar stilat. Lustrele de pe tavan aveau o formă rotună și erau de nuanta unui alb murdar. Pereții încăperii păreau făcuți din piatră, iar podeaua la fel. Între două vitrine cu diferite deserturi se afla un tablou rotund, negru, în mijlocul căruia se afla un îngeraș care savura și el o înghețată.
— Nu știam că îngerașii pot mânca și ei înghețată, șopti fata și îi provocă lui Alexander un zâmbet subtil.
— La ce înghețată bună fac oamenii ăștia aici, cred și eu că o mănâncă până și îngerii.
Anya zâmbi și ea la afirmația făcută de Alexander, apoi el comandă o Waffle Sticks și o înghețată cu fistic și cacao. Știa despre Anya că este o iubitoare de cacao și, de altfel mai știa că-i place și fisticul. Era sigur că nu ar fi putut da greș niciodată cu acea combinație.
— Wow! spuse ea atunci când prinse între degete conul înghețatei frumos construită în forma unui trandafir. Nici nu-mi vine să o mănânc la cât de frumoasă este, șopti și apoi se așeză pe scaunul din fața gelateriei.
Alexander se așezase și el, abia după ce îi apropie scaunul de masă iubitei sale, apoi o privise cum încă stătea să admire înghețata și, involuntar zâmbi.
— Chiar nu vrei să o mănânci?
Anya îl privi, parcă fiind scoasă dintr-o transă, apoi luă o gură din înghețată. Avea un gust divin.
— Sunt arome naturale, constată ea.
— Da. Nu ai văzut? Scrie și sus, sub denumirea gelateriei, spuse Alexander.
Fata se uitase în spate și abia acum observă că pe un font negru scria cu litere mari "GELATO AL NATURALE". Își rotise apoi privirea spre Alexander și bărbatul își apropie degetul de colțul gurii ei. Gura îi era murdară de ciocolată, iar fata nu-și dăduse seama de acest lucru.
CITEȘTI
Dezordine sentimentală
Romance- Uneori, viața îți oferă tot ce nu vrei, însă, în cazul Anyei, nu! - În căutarea unei slujbe ca să-și poată continua studiile, găsește ceva mult mai întunecat decât și-ar fi imaginat vreodată. În momentul în care îl întâlnește pe Walton...