" Gone are the birds. Close are the tears.
A house full of love. Space for your fears.
My hand's still shakin', my mind's still racin'."Shawn Mendes - Isn't that enough
De aproape trei luni se împăcaseră cei doi, iar de două luni tot lucrau la ideea conceperii unui micuț bebeluș, însă acesta părea să fugă de cei doi. Anya făcuse al 'enșpemiilea test de sarcină și tot negativ era. Își calculase și ovulația, pusese totul la punct, dar, parcă bebelușul tot fugea din calea lor.
Îi fusese extrem de greu să ia o astfel de decizie, dar până la urmă o făcuse. Dacă avea să trăiască doar temându-se, atunci unde avea să ajungă? Nu voia să-și piardă fericirea sau sensul vieții. Dacă era să pățească ceva, măcar o făcea cu zâmbetul pe buze. Walton era nebun, da, dar cât timp era lângă Alexander, acesta nu avea să-i facă vreun rău, așa-i?
— E negativ, șoptise ea pe un ton trist, apoi aruncă testul de sarcină în perete.
— Calmează-te, spuse Alexander și veni să o sărute pe frunte. O să vină și rândul nostru.
Bărbatul îi cuprinse palmele într-ale sale și o forță să se ridice de pe scaun. Nu suporta să o vadă atât de nervoasă. Deși nu îi înțelegea temerea, o trase în brațele sale, apoi îi cuprinse chipul între palme și îi ridică privirea spre a lui.
— Nu te mai stresa. Poate fi unul dintre motive, să știi.
Fata clătină negativ din cap, apoi își închise strâns pleoapele. Se gândea de ceva timp ca nu va mai putea rămâne gravidă și acest gând o năucea complet. Era aproape tragic că prima dată rămăsese chiar și cu nenorocita aia de pastilă de a doua zi, iar acum, fără niciun fel de protecție bebe nu voia să apară.
— Mă duc să fac un duș, spuse ea, dar Alexander o cuprinse din nou într-un sărut.
— Anya, uită-te la mine, zise Alexander și fata-l privi printre gene. Nu e capăt de țară. O să iasă pozitiv, simt asta, dar... Ai răbdare.
Brunetul îi sărută din nou creștetul capului, apoi o lăsă pe ea să plece spre baie, unde-și făcu un duș rapid.
De seara trecută, de când fuseeeră la Andrei, Anya îi promisese micuței Annelis, – care începuse să stea mai des pe la Andrei – că o vor scoate în oraș, la o prăjitură. Anya nu voia să tragă de timp, așa ca-și împarfumase trupul repede cu o cremă de corp cu miros de trandafiri, apoi ieșise din baie.
Se îmbrăcă repede în hainele pe care le pregătise încă de aseară, apoi se dădu cu puțin rimel și își luă paltonul roșu pe deasupra hainelor albe.
CITEȘTI
Dezordine sentimentală
Romance- Uneori, viața îți oferă tot ce nu vrei, însă, în cazul Anyei, nu! - În căutarea unei slujbe ca să-și poată continua studiile, găsește ceva mult mai întunecat decât și-ar fi imaginat vreodată. În momentul în care îl întâlnește pe Walton...