" What's up, danger? Ayy, don't be a stranger. 'Cause I like high chances that I migh
t lose. (lose) I like it all on the edge just like you, ayy. I like tall buildings so I can leap off of 'em. I go hard wit' it no matter how dark it is. "Blackway & Black Caviar - What's up danger
❗️ATENȚIE! Capitolul ce conține un subiect sensibil! ❗️
Alexander așteptase până la ora 2 noaptea ca Anya să vină acasă. Când observase că ea nu ajunge, atunci fusese momentul în care panica nu-i mai părăsise nicidecum mintea. Îi dăduse câteva mesaje fetei, dar aceasta nu răspunse și sentimentul de neliniște se înfiripase și mai tare în sufletul său învolburat de temeri.
Urcase în Bugatti-ul lui Chiron Super sport 300×. Luase cea mai rapidă mașină din garajul său și o conduse haotic printre celelalte autoturisme care mișunau peste șoșea. Era sigur, era convins că fratele său îi făcuse ceva Anyei. Nu avea niciun dubiu față de acel gând ce-i întrezărise mintea agitată. Credea că era vina lui Walton, dar Alexander nu știa că se înșela amarnic.
Ieșise haotic din bolidul lui negru cu dungi portocalii și intră năvalnic pe poarta neagră din fier forjat ce despărțea vila impunătoare de exteriorul gălăgios de afară. Cuprinse în mâna-i stângă pistolul negru, mătuit și îi trase hotărât trăgaciul. - Era pregătit de orice! - Avea de gând să-și ucidă fratele dacă ar fi fost nevoie de așa ceva.
Intrase ca o furtună în toiul prăpădului pe ușa mare de la intrarea în casă și își îndreptă într-un mod haotic pistolul spre oricine pe care-l vedea în fața lui. Nu mai gândea logic în acele momente. Alexander era o adevărată furtună.
- Unde este Anya? urlase ca un turbat și nu se intimidă atunci când văzu teama din ochii angajaților lui Walton.
Nu avea să-l clintească nimic și nimeni în a o găsi pe fata cu ochi verzi. Nu avea de gând să se lase moale în fața nimănui! Pentru Anya avea să-și dea până și ultima respirație fără a-și regreta vreun minut decizia.
Alexander era amenințat cu armele paznicilor lui Walton, dar nu avea să se teamă de așa ceva. Știau și gorilele lui Walton ca nu aveau ce să-i facă, altfel ar fi încurcat-o rău cu Edward.
- Ce ai bro? Ce s-a întâmplat? îl întrebă bărbatulul cu ochi verzi, fiind complet relaxat și făcând un semn spre paza sa pentru a lăsa jos armele. Plecați. N-am nevoie de pază, spuse el și bărbații îmbrăcați în negru își făcuseră repede magica dispariție.
De-ar fi fost să fie altul în afară de Alexander, atunci ar fi tras de mult. Nici măcar nu l-ar fi lăsat să intre în impunătoarea vilă, sar așa, fiind vorba despre fratele patronului, nimeni nu se băga prea mult.
CITEȘTI
Dezordine sentimentală
Storie d'amore- Uneori, viața îți oferă tot ce nu vrei, însă, în cazul Anyei, nu! - În căutarea unei slujbe ca să-și poată continua studiile, găsește ceva mult mai întunecat decât și-ar fi imaginat vreodată. În momentul în care îl întâlnește pe Walton...