"Don't you know I'm caught in a trap?
I can't walk out
Because I love you too much, baby."Elvis Presley - Suspicious minds
(18+)Anya era transpirată toată și nu-i venea să creadă că abia acum își dăduse seama cât de relaxant era alergatul. De vreo săptămână se înscrisese online într-un grup în care se afla și Mirela și un psiholog, care, de asemenea era prieten bun cu Alexander.
Îi plăceau mai mult sesiunile online decât cele față în față. Mereu, după ce vorbea cu Steven, fata citea cu voce tare ceea ce-i scrisese. Era mult mai ok așa și cumva o făcea să accepte mai ușor întâmplările ce o necăjiseră, ba nu, supăraseră! Da, acesta era termenul corect.
Îi povestise lui Steven și despre Magda și îi spusese despre suspiciunile sale cu privire la sentimentele lui Alexander. Timp de o săptămână abia dacă-i vorbise brunetului cu ochi căprui, apoi, ușor, ușor începuse să fie mai permisivă. Încă era supărată pe el. Nu voia să treacă peste, chiar dacă inima îi poruncea astfel, dar știa că nu putea fi indiferentă la nesfârșit, la naiba!
Steven îi spusese să o ia pas cu pas și să caute activități care să o facă să-și ia gândul de la asta. O asigurase și că sentimentele lui Alexander erau verosimile, doar îl cunoștea de la liceu. Știa cum era el ca om.
Anyei, totuși i se păruse de-a dreptul halucinant cum Alexander putea avea prieteni de prin toate domeniile posibile și imposibile. Era un lucru demn de lăudat că avea atât de mulți prieteni, dar, totuși, nu putea concepe. Alexander abia dacă împlinea vârstă de 26 de ani și deja era extrem de influent.
Își înlătură gândurile printr-o mișcare rapidă a capului, apoi se aplecă pentru a-și lega șireturile. Steven Yakeens o sfătuise să-și caute pasiuni și noi preocupări. Pe lângă noua pasiune a sa pentru alergat, se mai adăuga și scrisul. Anya adora să scrie ce i se întâmpla și nu-i venea să creadă că abia acum își descoperise acele pasiuni.
Nimerise, prin alergatul ei într-o grădină superbă din spatele barului Oliver's nights. Anya se așezase pe o bancă și ascultase pentru jumătate din zi păsările cum cântau într-un mod sublim.
Stătuse acolo, privind trandafirii multicolori și se cugetase asupra celor întâmplate în urmă cu aproape o lună.
Ea nu putea decât să se prefacă, altfel nu avea cum să rezoneze cu familia lui. Nu avea cum să-l suporte niciodată pe Walton, dar înțelese motivele lui Edward. Da, ele nu fuseseră corecte, însă fuseră cu un scop bun. Nu-și dorea ca fiul să-i sufere sau să devină un neglijent notoriu. Îi fusese teamă ca Anya să nu-i răpească concentrarea asupra implicării sale în firmă sau în clan. Procedase greșit, îi recunoscuse și Anyei, dar faptul deja fusese consumat, iar ea îi acceptase scuzele, știind că acesta nu vruse să o rănească în niciun fel.
CITEȘTI
Dezordine sentimentală
Romance- Uneori, viața îți oferă tot ce nu vrei, însă, în cazul Anyei, nu! - În căutarea unei slujbe ca să-și poată continua studiile, găsește ceva mult mai întunecat decât și-ar fi imaginat vreodată. În momentul în care îl întâlnește pe Walton...