Capitolul 10: Visul neîmplinit și coincidență dezgustătoare

142 23 104
                                    

" I don't really need to look very much further

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

" I don't really need to look very much further. I don't wanna have to go where you don't follow. I won't hold it back again, this passion inside. Can't run from myself, there's nowhere to hide. "

Whitney Houston - I have nothing


     Anya intrase în clădirea mare și un tremur infernal îi cuprinse întregul corp. Când fusese ultima dată aici se simțise hărțuită. Chiar dacă Alexander o asigurase că fratele său nu era prin preajmă, tot simțea cum frica era aceea care îi măcina fiecare oscior în parte.

     Își clătinase capul repede, vrând să scape povârnit de tot acest negativism care-i acapară întreaga minte. Făcuse slalom printre oamenii care probau diferite haine la parterul clădirii și degetele i se ridicaseră tremurânde spre butonul liftului.

     Înghițise în sec atunci când ușile se deschiseră pentru ea și le făcu loc oamenilor în costum să iasă din acesta. Alexander îi spusese că urma ca ședința să se termine curând. Era sigură că oamenii aceia plecau din biroul lui.

     Fata cu ochi verzi intrase în cutia metalică și apăsă într-un final pe butonul ce avea să o ducă la etajul unu. Acel etaj îi aparținea în totalitate lui Alexander, la fel cum etajul doi îi aparținea lui Walton, urmând ca și celelalte să fie preluate de colaboratori ai firmei.

     Etajul unu era ordonat de brunet și controlat până la cel mai mic detaliu. Niciun membru din acea firmă nu-și dădea mai puțin interesul pentru munca lor, de aceea ajunseseră atât de cunoscuți prin lume. Hainele lor, lenjeriile intime, dar și cele de pat, cât și draperiile, dar și accesoriile erau cunoscute prin întreaga lume. Creațiile lor erau vândute în magazine cu branduri înalte la prețuri exorbitante.

     Alexander era responsabil cu lenjeriile intime în firma WillChlotes, dar fata știa, de altfel că brunetul se ocupa și cu afaceri ilegale. Știa asta de la Andrei, dar nu avusese curajul să-l întrebe nimic despre zvonurile în legătură cu implicarea sa în cămătărie. Chiar nu avea cum să-l întrebe așa ceva. Ar fi fost de-a dreptul invaziv, ba chiar nepoliticos!

     Și totuși, zvonurile erau pe deplin adevărate. Familia lui gândise totul în cel mai mic detaliu. În adâncimea unei firme legale stătea monstruozitatea ilegală. Firma WillChlotes era un simplu pretext pentru ascunzișurile adânci și ilegale care îi bântuia feroce sufletul bărbatului cu ochi căprui.

     Fata ieșise din lift și scăpă repede de ale sale gânduri bârfitoare și amestecate într-un mod hidos în a sa minte. De altfel, Anya oftase cu putere fix după ce apăsase pe clanța ușii din lemn, apoi se îmbufnă precum un copil mic.

     Bărbatul stătea cu pixul în gură, uitându-se adânc în anumite foi ce-i stăteau înșirate haotic peste biroul maroniu. Când o văzuse pe fata de care era îndrăgostit, aproape că uitase ce trebuia să facă și de ce fusese atât de prins în acele foi.

Dezordine sentimentalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum