Capitolul 49: Papanașii fierbinți și cumplita dezamăgire

98 20 37
                                    

"My hands, they're strong

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"My hands, they're strong...
But my knees were far too weak.
To stand in your arms. Without falling to your feet. But there's a side to you...That I never knew, never knew. All the things you'd say...
They were never true, never true! And the games you play... You would always win, always win."

Adele - Set fire to the rain


Anya privise telefonul și lustra aia învechită a Soniei o făcu să-și aducă aminte de vremurile când dormea mai mult pe la ea decât în propria-i casă. Era sigură că fata încă avea și acel pat care scărtâia doar dacă mișca un singur deget.

- Așa, povestește-mi! se auzise vocea groasă și răgușită a Soniei.

Roșcata prinse telefonul în mână și se aruncase în acel pat. Încă scârțâia.

- Fiț-ar patul al naiba! zise Anya și, cu o linguriță mestecă energic Jacobs-ul din ceașca de cafea.

O sunase dis de dimineață pe a sa prietenă și începuse să vorbească despre multe lucruri. Anya îi povestise despre Alexander. Nu voia să-i povestească Soniei decât lucrurile bune. Chiar nu-i putea povesti ce se petrecuse pe data de douăzeci și nouă iunie, cel puțin, nu acum. Nu se simțea pregătită să verbalizeze acea noapte, chiar de i-o povestea ei, celei mai bune prietene ale sale.

- Taci din gură și continuă! Erai la Starcucks și ce-ai pățit? întreabă încet.

Anya luă o gură de cafea, apoi își sprijini telefonul de faianța bucătăriei, așezându-l cu grijă pe mobila albă.

Atât de entuziasmată fusese atunci când văzuse mesajul de la Sonia, în care ea îi spusese că e liberă încât o sunase imediat. Încă era îmbrăcată în rochița de noapte din satin, în cea albastră pe care i-o făcuse cadou Alexander acum o săptămână. Ei nu-i plăcea albastrul, dar aceasta era altceva. Avea o încărcătură sentimentală mare, așa că devenise preferata ei.

- Și m-am întâlnit cu frati-to...

Sonia își făcu ochii mari și gura i se deschise într-o formă de "o" perfectă. Roșcata nu s-ar fi așteptat la asemenea veste niciodată. Cât de mică putea fi lumea ca așa ceva să se întâmple?

- Nu, zău!

- Dacă-ți zic!

Sonia se ridică în fund, apoi prinse telefonul mai bine între degetele-i ușor rotunjoare. Deja o intrigase subiectul discuției. Ea știa, de fapt, era ferm convinsă că fratelui său nu-i trecuse îndrăgosteala de Anya.

Sonia nu știa dacă de vină ar fi fost sentimentele pe care încă i le purta Anyei, dar Elijah o întreba mereu despre fata cu ochi verzi și păr șaten.

Dezordine sentimentalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum