"This thing (this thing) called love (called love). It cries (like a baby), in a cradle all night. It swings (woo), it jives (woo). Shakes all over like a jellyfish. I kinda like it. Crazy little thing called loveThere goes my baby. She knows how to rock and roll. She drives me crazy.She gives me hot and cold fever. She leaves me in a cool, cool sweat."
Queen - Crazy little thing called love
Anya tăcuse pentru un timp, neștiind ce să spună legăt de Eliza. Vestea pe care tocmai o aflase, aproape că nu o mai lăsa să respire normal, dar trebuia să își revină. Fata voia să afle mai multe informații de la Edward. Măcar de la el dacă nu de la al său verișor.
— Ce s-a întâmplat cu ea, cu Eliza? Dacă nu este prea dureros pentru dumneavoastră să vorbiți despre asta... rostise Anya, încercând să-și revină cât de cât din informația care-i acaparase complet mintea, năucind-o definitiv în menghina unor nervi cumpliți.
— A intrat într-o altercație serioasă cu unchiul ei, Walton, El a... a împușcat-o.
Bărbatul deveni extrem de serios, simțind cum amintirile aproape că-l ucideau necruțător. I se păruse și acum că vedea tot acel sânge ce învelise inestetic dulapul alb pe care-l avea – pe atunci – în cameră. Își amintise fără de voie și de palmele pline de sânge ale șatenului cu ochi verzi, dar și de privirea-i terifiată și de tremurul aiurit din glasul lui. I se păruse că-l vede și acum pe Walton stând în genunchi și i se păruse că va urma să-l plesnească din nou.
"— Ce-am făcut?" îi răsunase impetuos prin a sa minte învolburată și apoi, vocea fetei șatene fuse cea care-l scoase din menghina răvășitoare în care intrase fără de voie.
— Oh, Doamne! Și motivul?
Fata simțea cum nervii începeau să o năpădească și mai mult și își mărise ochii la auzul vorbelor lui Edward. Știa, totuși că nu trebuia să se dea de gol. Se presupunea că auzise pentru prima dată de acel lucru și așa și voia să pară.
— Din câte știu eu, Eliza a pus pe cineva ca să o bată pe Andreea, iubita lui Walton, pentru că se culcase cu logodnicul ei. Logodnic pe care nu-l cunoaștem, șopti acesta de parcă ar fi vrut să insinueze ceva morbid prin expunerea ultimelor cuvinte. Fata aia a ajuns în spital, în comă și a murit, în cele din urmă. Walton s-a certat foarte rău cu Eliza și când a aflat că Andreea a murit, el a decis să își facă dreptate singur, continuă el, captându-i astfel atenția Anyei.
Fata îi privise adânc trăsăturile chipului și dacă, în urmă cu puține secunde s-ar fi gândit să-i spună despre Andrei, de această dată se răzgândi vehement. Nu voia să știe cum avea să reacționeze Edward atunci când va afla cine se afișează – cu adevărat – în spatele acelui "logodnic misterios".
CITEȘTI
Dezordine sentimentală
Romance- Uneori, viața îți oferă tot ce nu vrei, însă, în cazul Anyei, nu! - În căutarea unei slujbe ca să-și poată continua studiile, găsește ceva mult mai întunecat decât și-ar fi imaginat vreodată. În momentul în care îl întâlnește pe Walton...