" Frica mea, puternică adâncă. Eşti puterea şi blestemul meu frica mea
Eu nu mă tem de tine încă! Se zice că nu poți fugi de soartă, dar eu nu cred în soartă. Eu cred că tu îmi vei rupe inima, fato! Cred că am greşit distanța cred că mi-e frică şi basta! Şi cred că dacă trec peste asta o să-mi rup țeasta. Copy paste în listă alături de fosta. "Carla's Dreams - Frica
Anya încă era șocată și tot își spunea în minte că acela nu era cel pe care ea-l văzuse. Putea fi oricine, oricine altcineva care să semene cu el. Asta voia ea să creadă.
– Da, nu! Nu are cum! Nu am ochelarii la ochi, poate că am văzut greșit, insistă ea vorbind cu propria sa minte.
Fata rămase cu privirea ațintită spre parbrizul mașinii și cumva nu voia să se mai miște din acel scaun pe care aproape că amorțise. Dacă acela chiar fusese Walton, atunci ea nu avea de gând să mai iasă de aici în veci! Putea veni orice anomalie și chiar și războiul, ea nu s-ar mai fi clintit din loc pentru nimic în lume.
— Ce faci? Nu ieși din mașină? întrebă Elijah într-un final și îi deschise portiera fetei.
Anya îl privise ca și când ar fi fost pierdută în spațiu. Încă nu putea uita ceea ce văzuse. Poate că doar i se păruse. Voia să spere la asemenea lucru, chiar își dorea asta, ca vederea s-o fi înșelat.
— Fac cinste, spuse el atunci când fata îi cuprinse palma pentru a ieși din mașină. Să nu pleci, revin!Anya doar clătină din cap într-un mod incoerent, apoi își duse mâna spre cap. Era clar pentru ea, înnebunea!
– Nu are cum, nu! își spuse din nou în minte, apoi închise portiera și dăduse să plece, dar apoi simțise cum sângele îi îngheță prin vene.
O palmă îi cuprinse cu asprime brațul, apoi vocea celui mai negru coșmar al său începuse să-i răsune haotic prin timpanele-i înfundate.
— Tu ce faci aici, domnișoară? Fratele meu știe unde ești? spuse el atunci când îi apăruse în fața ochilor.
Walton o privise cu dezgust și cu mândrie în același timp. Acum era momentul lui de glorie. Îl anunțase deja pe Alexander unde era a sa iubită și în viziunea sa cei doi urmau să se despartă pentru ceea ce Anya făcuse.
— De ce m-ai urmărit? întrebase ea cu teamă, apoi privi spre scena pe care Elijah se afla.
Nu voia să-și arate teama din privire, dar aceasta simțea că va exploda din cauza fricii pe care o trăise atunci când îl privea în acei ochi necruțători. De aceea și căuta să privească orice altceva, dar nu pe Walton.
CITEȘTI
Dezordine sentimentală
Romance- Uneori, viața îți oferă tot ce nu vrei, însă, în cazul Anyei, nu! - În căutarea unei slujbe ca să-și poată continua studiile, găsește ceva mult mai întunecat decât și-ar fi imaginat vreodată. În momentul în care îl întâlnește pe Walton...